הניצב החשוד: מפקד להב 433 ניצב רוני ריטמן

מפקד יחידת להב 433 במשטרה, ניצב רוני ריטמן, הוא הניצב החשוד בעבירות חמורות - כך הותר לפרסום. מקורביו טוענים כי הוא נפל קורבן למזימה שיצר קצין תחת פיקודו ושוטרים נוספים (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ניצב רוני ריטמן (צילום: חטיבת דובר המשטרה)

מפקד יחידת להב 433 במשטרה, ניצב רוני ריטמן, הוא הניצב החשוד בעבירות חמורות - כך הותר לפרסום.

ריטמן, שמונה לתפקיד מפקד יחידת להב 433 במקומו של מנשה ארביב שאולץ לעזוב את המשטרה, הוצא לחופשה כפויה בעקבות החשדות.

לדברי מקורביו הוא נפל קורבן למזימה שיצר קצין תחת פיקודו ואשר מעורבים בה המתלוננת ועוד שני שוטרים.

הניצב נחקר באזהרה במחלקה לחקירות שוטרים בשבוע שעבר בעקבות התלונה שהתקבלה נגדו משוטרת ששירתה איתו.

סנגורו של ריטמן, עו"ד ירון לונדון, מסר: "כמי שניהל חקירות רגישות מאוד, שקיבלו את אישור כל הצמרת המשפטית הבכירה במדינה, אני יכול להגיד שהיו דברים חדשים שנגלו לי בחקירה ולמרות הכול החשדות התפוגגו. אין לי ספק שכך יהיה גם במקרה הזה. אני מאוד מקווה שלא סימנו לחוקרים מטרה שממנה לא יוכלו לסגת".

השר לביטחון פנים גלעד ארדן התייחס היום לפרשה ואמר: "כל אדם - גם אם הוא ניצב - זכאי לחזקת החפות. ודאי שהחקירה הזאת מטרידה, ואני מקווה שמח"ש ימצו את הבדיקה כמה שיותר מהר כי מדובר בניצב שנמצא בעמדה מאוד מאוד רגישה והמשטרה צריכה לדעת אם הוא יוכל להמשיך בתפקידו.

"אם זה יתברר כנכון, יחד עם כל הפרשיות האחרונות, אני חושב שזה רק מוכיח כמה דרושה רפורמה מקיפה במשטרת ישראל. כמובן שההתמודדות עם גל הטרור היא חשובה, אבל יש למשטרה עוד הרבה מאוד תפקידים מול אזרחי מדינת ישראל - במאבק בפשיעה, בהטרדות המיניות, בטיפול היומיומי בתלונות שמגיעות מאזרחים - ולכן שוטרים צריכים לשמש סמל ודוגמה. בהקשר הזה לא יהיו פשרות. תתבצע מהפכה בנורמות, בערכים, בערכי המוסר שאותם אמורים לייצג שוטרי ומפקדי משטרת ישראל", הוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר