כאן כדי להישאר? גולן חותכת מחירי הסים הכשר ב-60%

ל'כיכר השבת' נודע כי חברת גולן טלקום מתכוננת בימים הקרובים לחתוך את מחירי הסים הכשר ב-60% על ידי מתן אפשרות לרכישת קו נוסף ב-9.9 ש"ח לחודש בלבד. כאן בכדי להישאר? (דיגיטל)

(צילום: שאטרסטוק)

לאחר ההודעה על רכישתה על ידי סלקום, ל'כיכר השבת' נודע כי חברת גולן טלקום מתכוננת בימים הקרובים לחתוך את מחירי הסים הכשר ב-60% על ידי מתן אפשרות לרכישת קו נוסף ב-9.9 ש"ח לחודש בלבד. בחברה מתכוננים להעניק את המחיר המוזל למשך שנתיים בכדי לאותת ללקוחות כי החברה כאן בכדי להישאר.

המבצע שיחל מחר וימשיך עד ליום חמישי, ה בטבת, בעוד כשבועיים וחצי, מיועד ללקוחות קיימים וללקוחות חדשים כאחד והוא מצטרף למחיר של גולן לסים כשר ראשון שעומד כיום על 26 ש"ח בלבד ונחשב לאחד הזולים בשוק. יצויין כי כניסתה של גולן לשוק הכשר לפני כשנה הובילה לירידה תלולה במחירים אצל כל המתחרות מ-60-70 ש"ח לחודש לכ-30 ש"ח בלבד.

גורם בגולן טלקום מציין בשיחה ל'כיכר השבת' כי אל מול השיח הציבורי סביב רכישת גולן על ידי סלקום: "בגולן כמו בגולן החלטנו לתת למחירים ולעובדות לדבר. מחיר מוזל ואחיד לשנתיים. נקודה".

מוקדם יותר היום (ראשון) הודיעה חברת גולן טלקום כי היא פותחת במבצע להצטרפות לקוחות לחבילות תקשורת למגזר הכללי שם הציעו מחיר של כ-30 שקלים לחבילת שיחות והודעות ללא הגבלה עם 10 GB גלישה, כשהלקוחות במגזר הכללי יכולים לפתוח קו שני במחיר של כ-20 שקלים לוחדש, כשהחבילה המוצעת הנה עם התחייבות לשנתיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר