ח"כ ינון מגל הודיע על פרישה מהכנסת

ח"כ ינון מגל הודיע ליו"ר הבית היהודי נפתלי בנט כי הוא פורש מהכנסת, זאת בעקבות הטענות להתנהגות לא ראויה כלפי עובדות. מגל: "בטוח שאין היבט פלילי" בנט: "זה מעשה ראוי" (פוליטיקה)

ישי כהן | כיכר השבת |
מגל הבוקר בנתב"ג (צילום: פלאש90)

הסערה והפרישה: שבוע לאחר שפרצה הפרשה, ח"כ ינון מגל הודיע הבוקר (שני) ליו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט, כי הוא החליט לפרוש מהכנסת. במקומו יכנס למשכן ח"כ לשעבר אבי וורצמן.

מגל שוחח עם השר בנט ואמר כי הוא בטוח שאין במעשיו היבט פלילי, אולם הוא מבין שיש שנפגעו מהתנהלותו בעבר ולכן הוא מבקש לפרוש מהכנסת.

בנט השוהה בימים אלו בארה"ב הגיב להחלטת מגל ואמר: "קיבלתי את הודעת ההתפטרות של ינון מגל. זהו מעשה ראוי. אני מקווה שההליך בו הוא נמצא יסתיים מהר ככל האפשר ויוכל להתמסר למשפחתו ולהמשך דרכו".

פרישתו של מגל מגיעה יממה לאחר שנחשפה תלונה נוספת של אשה שטוענת שמגל התנהג אליה בצורה לא ראויה.

כזכור, הפרשה החלה ביום שלישי שעבר, כאשר עובדת באתר וואלה, בו שימש מגל כעורך ראשי, פרסמה פוסט בפייסבוק ובו טענות על התנהגות לא ראויה של מגל כלפיה, אחר כך התפרסמו תלונות של עובדות נוספות.

המשטרה פתחה בבדיקת הטענות וכמה מהמתלוננות מסרו עדות בפרשה, אך היא טרם הבשילה לחקירה פלילית.

יום לאחר התפוצצות הפרשה, הודיע מגל כי הוא פורש מראשות סיעת הבית היהודי בכנסת וישאר כח"כ. חברי כנסת מהבית היהודי פרסמו הודעות תמיכה במגל, אלא שכעת כאמור הוא הודיע על פרישה מהכנסת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר