מיקי לוי: "שמעוני ניסה למנוע שחיתות ואפליה - ומועבר מתפקידו"

ח"כ מיקי לוי תקף את פיטוריו של מנהל המחוז החרדי של משרד החינוך מאיר שמעוני: "ניסה למנוע שחיתות ואפליה על רקע דתי ומועבר מתפקידו, יש לזה משמעות לא פשוטה" (חדשות, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ מיקי לוי (צילום: פלאש 90)

המחוז החרדי: ח"כ מיקי לוי (יש עתיד) התייחס הערב (שני) למכרז על תפקיד מנהל המחוז החרדי במשרד החינוך, כשברקע טענות ששמעוני מנע את אפליית הבנות הספרדיות.

לוי התייחס לנושא במהלך נאום במליאת הכנסת ואמר: "מנהל מחוז החרדי במשרד החינוך, מר יצחק (מאיר. י-כ) שמעוני, שניסה למנוע שחיתות ואפליה על רקע דתי יועבר מתפקידו. לכאורה, ידיעה שאף אחד מאתנו לא היה שם את לבו אליה, שעוברת ככה מתחת לרדאר של כולנו, אבל יש לה משמעות לא פשוטה".

לדברי לוי: "פיטוריו של מר שמעוני זה הפתרון הקל שמצאו משרד החינוך והשר בנט, אשר נכנעו לדרישת החרדים ומועצת גדולי התורה, שהכריזו על החרמת משרד החינוך שמתקצב את מוסדות החינוך המזוהים עם מפלגת יהדות התורה ב-1.1 מיליארד שקל בשנה. ניתנה הוראה להפסקת שיתוף הפעולה עם משרד החינוך ומפקחי משרד החינוך עד להחזרת המצב לקדמותו, קרי פיטוריו של מנהל המחוז החרדי במשרד החינוך, מר שמעוני".

"אדוני שר החינוך מר נפתלי בנט" פנה ח"כ מיקי לוי: "וצר לי שהוא לא נוכח באולם, צר לי שחברי הכנסת מאגודת ישראל לא נוכחים באולם - קולך נדם, אדוני שר החינוך".

לוי פנה ליו"ר ש"ס השר אריה דרעי: "אדוני השר לפיתוח הנגב והגליל והפריפריה, שמעתי את קולך בדרישה לטבוע דיוקנאות של משוררים מעדות המזרח על שטרי כסף, ואני תומך בכך. קולך נדם כאשר יש אפליה בקבלת בנות בנות עדות המזרח למוסדות חינוך אשכנזיים. הכי קל לפטר את מנהל המחוז החרדי מר שמעוני".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר