סערת המחוז החרדי

חבר ה'מועצת' הגר"ש בעדני מכנס את ראשי המוסדות הספרדים

פרסום ראשון: על רקע החשש של חלק מנציגי ש"ס מהדחתו של מנהל המחוז החרדי במשרד החינוך, מכנס הערב חבר מועצת חכמי התורה הגר"ש בעדני את ראשי המוסדות והסמינרים לדיון בנושא (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי שמעון בעדני (צילום: פלאש 90)

פרסום ראשון: חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי שמעון בעדני מכנס הערב (שני) את ראשי מוסדות החינוך ומנהלי הסמינרים הספרדיים לדיון בנושא המחוז החרדי במשרד החינוך.

ל"כיכר השבת" נודע כי הגר"ש בעדני זימן את ראשי הישיבות הספרדיות לדיון שיתקיים במשרדי רשת מעיין החינוך התורני של ש"ס. לראשי הישיבות הובהר כי אין קשר בין הכינוס למיקום וכי זה האולם שנמצא הערב פנוי לישיבה. בישיבה צפוי להשתתף גם יו"ר המפלגה השר אריה דרעי ומספר נציגים מהרשויות המקומיות.

הגר"ש בעדני שמטפל בנושא החינוך בתנועת ש"ס, ישמע את דעתם של נציגי המפלגה ומנהלי המוסדות, שחלקם צפויים להבהיר לו כי המאבק נגד מאיר שמעוני נועד לעצור את המלחמה נגד אפליית הבנות הספרדיות שלא מתקבלות לסמינרים על רקע עדתי.

כזכור, כפי שפורסם לראשונה ב"כיכר השבת", השר אריה דרעי הודיע לנציגי המפלגה כי תנועת ש"ס לא תאפשר מינוי של מקורב ל'יהדות התורה' לתפקיד מנהל המחוז החרדי במשרד החינוך.

בראיון ל"כיכר השבת" אמר יו"ר ועדת החינוך ח"כ יעקב מרגי כי: "מאיר שמעוני כבן-אדם עשה את תפקידו נאמנה. נלחם בתופעת אפליית הבנות הספרדיות, הביא סדר לחינוך החרדי, יש אוזן קשבת, אני כיו"ר ועדת החינוך של הכנסת - אין פנייה שמגיעה אלי ואני לא מוצא לה אוזן קשבת במחוז החרדי".

מרגי הזהיר מפני מינוי מקורב לתפקיד ולא מבין על מה צעקת מנהלי הסמינרים: "אני לא מבין על מה הצעקה, להערכתי אם הוא ישונה בגלל מגמות כאלה ואחרות וינסו להביא מקורב, אנחנו בידינו קוברים את המחוז החרדי, בידינו פוגעים בחינוך החרדי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר