כך יפעל "מבצע החיסול" בבית הדין הרבני

הראשון לציון ונשיא בית הדין הרבני הגדול הגאון רבי יצחק יוסף והשר לשירותי דת דוד אזולאי, הודיעו על מבצע "חיסול תיקים" בבית הדין הרבני הגדול (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

הראשון לציון ונשיא בית הדין הרבני הגדול הגאון רבי יצחק יוסף והשר לשירותי דת דוד אזולאי, הודיעו היום (שני) על מבצע "חיסול תיקים" בבית הדין הרבני הגדול. במסגרת המבצע, חתמו הרבנים על הארכת כהונה ומינוי דיינים זמנים נוספים לבית הדין.

כאמור, במסגרת הפעילות הוארכה כהונתם של הדיינים הזמניים לבית הדין הגדול שתוקפם פג היום, ובנוסף חתמו הרבה הראשי והשר לשירותי דת על מינויים של הרב אליהו היישריק והרב יצחק זר לדיינים זמניים בבית הדין הגדול. כעת, מונה בית הדין הגדול תשעה דיינים שינסו לקצר את העומס בבית הדין.

יצויין, כי בשנים האחרונות חל עומס על בתי הדין מאחר ולמעלה משבע שנים לא מונו דיינים לבית הדין, מה שהותיר אותו בהרכב חסר ולא איפשר את פעילותו התקינה. כעת, לאחר שמונו הדיינים מקווים בלשכת נשיא בית הדין הגדול ובלשכת השר לשירותי דת כי ניתן יהיה להתגבר על העומס הרב ולקצר משמעותית את זמני ההמתנה הארוכים לערעורים ולדיונים בבית הדין.

"יש לכם את כל הכלים על מנת לתת את השירות למתדיינים, תגברנו את מצבת הדיינים ואין שום סיבה שהציבור לא יקבל את המגיע לו" אמר נשיא בית הדין הגדול בשיחות סגורות עם הדיינים.

הגר"י יוסף הוסיף ואמר כי "הדברים אמורים גם על תיקים ישנים הממתינים להכרעה בבית הדין ולא רק על פניות חדשות", כאשר המטרה היא לחלק את כל מאות התיקים הממתינים להכרעה בין הדיינים שמונו ו"לא להשאיר אפילו תיק אחד ללא מענה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר