צפו בוידאו

מוזס פרגן לגפני: "גאה בזה שבסיעתי נמצא יהודי כמו הרב מויישה גפני"

לאחר שמליאת הכנסת אישרה את מפת הטבות המס של יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני, עלה ח"כ מנחם אליעזר מוזס לשאת דברים ופרגן לגפני תוך שהוא מצטט שתי משניות • צפו ווידאו (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום וידאו: ערוץ הכנסת; תמונה: מרים אלסטר / פלאש 90)

מפרגנים זה לזה: מליאת הכנסת אישרה אמש (שני) את מפת הטבות המס שהביא יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני ואושרה בשבוע שעבר בוועדה.

חברי הכנסת מהקואליציה ומהאופוזיציה עלו לברך את גפני, אך רגע משעשע במיוחד היה כאשר יו"ר סיעת 'יהדות התורה' ח"כ מנחם אליעזר מוזס עלה לדוכן הנואמים והצהיר כי מפלגתו גאה בגפני.

מוזס פתח את דבריו ואמר: "כיושב ראש הסיעה, אני רוצה לומר שאני גאה בזה שבסיעתי נמצא יהודי כמו הרב מויישה גפני".

מיקי רוזנטל (המחנה הציוני) העיר: "מויישה אמדאוס גפני".

מוזס: "שנינו במשנה אבות, במסכת אבות: רבי אומר, איזוהי דרך ישרה שיבור בו האדם? איזו דרך ישרה שאדם יברור בו ללכת בו? כל שהיא תפארת לעושיה. זה תפארת למי שעשה את הפעולה. ותפארת לו מן האדם. שכולם מפארים אותו על מה שהוא עשה. הרב גפני, המשנה הזאת אפשר לומר עליך".

גפני: "תודה רבה".

מוזס התייחס לדיווחים כי ראש הממשלה הציע לגפני תפקיד שר: "אבל אני אגיד עוד משנה. אני יודע וגם גיליתי את זה בתקשורת שלנו, ביום שישי, שאחד התיקים הבכירים שראש הממשלה מחזיק, הציעו לך, אולי, שאתה תיקח את התיק ולהיות שר.

"ואז גפני אמר: אני מרגיש שאני יודע מה הטמפרמנט שלי. אני יודע למה אני מתאים. כולם מסכימים היום שהמקום שלך זה יושב ראש ועדת הכספים".

מוזס סיים את דבריו בחיוך: "ולמדנו במסכת אבות: איזהו חכם? המכיר את מקומו. ברכתי: בכל אשר תפנה תשכיל ותצליח. על דעת כל חברי הסיעה, כל חברי יהדות התורה וכל חברי הכנסת שנמצאים באולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר