סגירת התיק

הגר"ד יוסף: "מקווה שיצחק עידן יחזור לחיים הציבוריים, הייתי בטוח בחפותו"

חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף בירך על סגירת התיק נגד ראש עיריית אלעד לשעבר יצחק עידן ואמר כי הוא מצפה לראות אותו שוב בחיים הציבוריים: "סופה של האמת לצאת לאור" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"ד יוסף ויצחק עידן (צילום: יעקב לדרמן וכיכר השבת)

ההר הוליד עכבר: חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף התייחס הערב (שלישי) להחלטת הפרקליטות לסגור את התיק נגד ראש עיריית אלעד לשעבר יצחק עידן ואמר כי הוא מצפה לראות אותו חוזר לתפקיד ציבורי: "סופה של האמת לנצח ולצאת לאור".

לדברי הגר"ד יוסף: "אני מכיר את הרב עידן כבר שנים ארוכות ולכל אורך הדרך הייתי בטוח בחפותו. כתלמיד חכם וכאיש מאמין, הרב עידן התמודד בגבורה עם האשמות הקשות שספג והאמין בקדוש ברוך הוא שיגלה את הצדק".

בסיום דבריו אמר חבר מועצת החכמים: "עכשיו עם סיום הסאגה המשפטית אני מקווה לראות את הרב עידן חוזר לחיים הציבוריים וממשיך לתרום מכשרונותיו הברוכים".

מוקדם יותר פורסם לראשונה ב"כיכר השבת" כי במכתב שקיבל עידן מיחידת לה"ב 433 של המשטרה, הוא התבשר כי הפרקליטות החליטה לסגור את התיק נגדו וכי לא יוגש נגדו כתב אישום, זאת למרות המלצת המשטרה להעמידו לדין.

"טחנו את הצדק לאט, אבל בסוף הוציאו את הצדק לאור", אמר עידן בשיחה עם "כיכר השבת", וציין כי "יש בעיה שאני צריך לבדוק אותה, המכתב יצא לפני שנה והוא נשלח אלי היום. מישהו עכב את זה לחינם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר