"נכשלנו, צוחקים עלינו"

רוזנשטיין רותח על ברקת: "אין גבול לחוצפה!"

חבר מועצת עיריית ירושלים שלח מכתב זועם לראש העיר ומחה על חגיגות חנוכת הבית של שבט הצופים בקרית יובל: "מנציח את חרפת הדרתם של ילדים חרדים תמימים" טען. המכתב המלא (ארץ)

חנוכת הבית בקרית יובל (באדיבות המצלם)

מחזיק תיק מינהליים קהילתיים חרדים בעיריית ירושלים שלמה רוזנשטיין, שלח מכתב חריף לראש העיר ניר ברקת ומחה על חגיגות חנוכת הבית של שבט הצופים בקרית יובל, זאת בזמן שלטענתו בני הציבור החרדי המתגוררים בשכונה מופלים לרעה על ידי העירייה.

עוד בנושא:

"ראיתי היום את התמונות מחנוכת הבית של שבט הצופים בקרית יובל" כתב רוזנשטיין. "אין גבול לבושה ולחרפה לחוצפה ולגסות הרוח. בשכונה שבה מופלים בשיטתיות בהדרה ובאפרטהייד עקבי 1500 משפחות חרדיות מכל פעילות במבני המינהל הקהילתי, והכל בתמיכה שקטה ובשתיקה רועמת של ראש העיר והנהלת העיר".

רוזנשטיין מוסיף למתוח ביקורת נוקבת על ראש העיר וכותב כי "חונכים בחיוכים מבנה נוסף שמנציח את חרפת הדרת ילדים תמימים שכל חטאם הוא שהם נולדו למשפחה חרדית. אני מביט על החיוכים של משתתפי חנוכת הבית ורואה על פני חלק מהנוכחים את חיוך הניצחון והבוז לנציגות החרדית בעיריה שאינה מצליחה לבצע את הדבר הקטן והפשוט למנוע את הדרת ילדינו מפעילות".

חנוכת השבט, החרדים זועמים (באדיבות המצלם)

"החיוך של הניצחון על הילדים החרדיים ששוב תיאסר כניסתם למבנה נוסף כדי שלא יטנפו אותו בחרדיותם" הוא ממשיך, "אני מביט בתימהון איך כאשר מינהל קהילתי גוננים העז שלא לציית להוראות העיריה איך פירקו להם את הצורה באגרסיביות ובלי פשרות".

"ואילו במקרה שלנו מילים יפות נאמרות אבל בפועל יש הסכמה למעשה עם מדיניות האפרטהייד והדרת ילדי החרדים. אני בוש ונכלם היום להיות חבר מועצת העיר ונציג יהדות התורה. נכשלנו. מוליכים אותנו שולל באופן סידרתי. יורקים לנו בפנים, צוחקים עלינו, מחייכים למצלמות על עוד מבנה שמנציח את החרפה" מסיים רוזנשטיין את מכתבו החריף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר