בנצי סאו: "אופטימי לגבי פיענוח הרצח בדומא"

רגע לפני שהוא פושט את המדים, מ"מ המפכ"ל ניצב בנצי סאו, אומר בראיון ל"הארץ", כי הוא אופטימי לגבי פענוח הרצח של משפחת דוואבשה בכפר דומא. "מתאמצים למנוע טרור יהודי" (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: מרים אלסטר - פלאש90)

רגע לפני שהוא מסיים את תפקידו, ממלא-מקום המפכ"ל, ניצב בנצי סאו, מתבטא במספר נושאים מעניינים, ובהם גם הטרור היהודי שחזר לראש הכותרות, ומביע אופטימיות לגבי פיצוח החקירה של שריפת הבית בדומא.

"התיק הזה לא יורד משולחנם של חוקרי היחידה המרכזית של מחוז ש"י וחוקרי השב"כ. אנחנו מפעילים בחקירה הזו הרבה מאוד כלים", אמר בראיון ל"הארץ".

לדבריו, "זה צריך להיות האינטרס הכי גדול, קודם כל של מדינת ישראל, להביא לפענוח התיק ולשים את היד על המבצעים. כמי שמכיר את הפרטים של התיק, אני אופטימי מאוד לגבי פענוח הרצח הזה".

"משטרת ישראל מתאמצת מאוד לחשוף ולמנוע אירועי טרור יהודי. באחרונה עברתי על דו"ח תקופת מסיק הזיתים במחוז ש"י, ובשלוש השנים האחרונות יש ירידה של 72% בהיקף הפגיעה ברכוש פלסטיני", אמר.

לדברי סאו, "משטרת ישראל היא אחד הגופים החשופים ביותר במדינת ישראל. היא לא גוף שפועל בחושך, וזו גם הסיבה שהיא כל הזמן תחת זכוכית מגדלת. לדעתי, חובה שהמשטרה תמשיך להיות גלויה ושקופה כמה שרק ניתן. המבחן המנהיגותי הזה יעשה אותה משטרה טובה יותר".

כזכור, סאו הודיע כי יפרוש בסוף החודש מהמשטרה לאחר שלא מונה למפכ"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר