צפו: כך פוצץ בית המחבל בשועפט

כוחות גדולים של משטרה ומשמר הגבול ליוו הבוקר את כוחות צה"ל בשועפט שהרסו את ביתו של המחבל שביצע פיגוע דריסה ב-5 בנובמבר 2014 • צפו בתיעוד ממסוק של הריסת הבית (חדשות)

(צילום וידאו: באדיבות המצלם; תמונות: חטיבת דובר המשטרה)

כוחות גדולים של משטרה ומשמר הגבול ליוו הבוקר (רביעי) בכוחות גדולים את כוחות צה"ל בהריסת ביתו של המחבל שביצע פיגוע דריסה ב-5 בנובנמבר 2014 ורצח את פקד ג'דעאן אסעד ממג"ב ירושלים והבחור שלמה אהרון בעדני הי"ד.

כוחות מחוז ירושלים, לוחמי מג"ב ויחידות תגבור ממחוזות ויחידות משטרת ישראל בפיקודו של מפקד מחוז ירושלים, ניצב משה (צ'יקו) אדרי, איפשרו את ביצוע הצו והריסת בית המחבל בשועפט ללא הפרעות או אירועים חריגים.

כוחות הביטחון ממשיכים בהיערכות לשמירת הסדר והביטחון ומניעת מעשי אלימות במחנה הפליטים שועפט וכן ערוכים במעגלים רחבים יותר במוכנות מבצעית ותגובה מהירה לכל תרחיש.

במסגרת פעילות הכוחות במחנה הפליטים שועפט נתפס רובה מסוג M-16 ומחסניות תחמושת.

מפקד מחוז ירושלים, ניצב משה (צ'יקו) אדרי אומר כי "שוטרי מחוז ירושלים, לוחמי מג"ב וכוחות התגבור ביצעו באחריות ובמקצועיות את משימתם ואיפשרו לצה"ל לממש את הצו וההריסה בביטחון מלא וללא הפרעות. אנו ערוכים עם כוחות גדולים במחנה הפליטים ובעיר ירושלים ונמשיך לפעול במלוא הכוח למען ביטחון התושבים".

דובר צה"ל מסר כי "הבוקר בהתאם להנחיית הדרג המדיני, הרסו כוחות הנדסה של צה"ל בשיתוף עם משטרת ישראל את ביתו של המחבל איברהים אל-עאכרי בשועפט".

עוד נמסר כי "הריסת הבית בוצעה בעקבות פיגוע משולב שארע בי"ב בחשון תשע"ה, 5 בנובמבר 2014 במהלכו הגיע המחבל איברהים אל-עאכרי ברכב מסחרי לתחנת הרכבת הקלה בשכונת שמעון הצדיק בירושלים ודרס את האזרחים ששהו בתחנה. בהמשך, יצא מרכבו ותקף באמצעות מוט ברזל אזרחים נוספים. בפיגוע נרצחו פקד ג'דעאן אסעד ז"ל, שלמה אהרון בעדני ז"ל ונפצעו למעלה מ-10 אזרחים ושוטרי מג"ב נוספים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר