כך וואטסאפ "מתנקשת" באפליקציה המתחרה טלגרם

אפליקציית המסרים המידיים הפופולרית וואטסאפ, לא מאפשרת לפתוח לינקים של אתר האפליקציה המתחרה טלגרם, וזה לא הכל - היא מונעת גם העתקה ושיתוף של הקישורים (דיגיטל, אינטרנט)

בני סולומון | כיכר השבת |
וואטסאפ וטלגרם, קרב מלוכלך (צילום: שאטרסטוק)

זה לא נראה כמו תקלה טכנית. בימים האחרונים, החלו משתמשים של אפליקצית "וואטסאפ" ברחבי העולם לדווח על תקלה מסתורית, או יותר נכון משהו שנראה כמו משחק מלוכלך של אפליקצית וואטסאפ מול המתחרה שצוברת תאוצה בתקופה האחרונה - "טלגרם".

משתמש שינסה לשתף לינק של אתר האינטרנט של טלגרם - telegram.me, יגלה כי הלינק לא לחיץ, ולא זו בלבד - אלא שלא ניתן להעתיק את הלינק אל המכשיר, וכמו כן לא ניתן לשתף את הלינק באותה הדרך בה ניתן לשתף כל הודעה אחרת.

הקישור לטלגרם לא נפתח ואי אפשר להעתיק או להעביר אותו לאיש קשר אחר (צילום מסך)

אתר האינטרנט של טלגרם לא לבד, גם אתר האינטרנט Telegram.com ששייך בכלל לאתר חדשות אמריקני, נחסם גם הוא. למעשה, כל דומיין שמכיל את הקידומת telegram וכל סיומת שהיא נחסם כליל בוואטסאפ.

גם משתמשים שינסו לשתף טקסט שבתוכו מופיעות אחת מכתובות האינטרנט הללו, יגלו שהלינק לא לחיץ ושלא ניתן להעביר הלאה את ההודעה או להעתיק את תוכנה למכשיר הטלפון.

קישור ללינק אחר דווקא פעיל וניתן לשיתוף (צילום מסך)

נכון לעתה, לא ברור אם מדובר בבאג או בתקלה טכנית, אך העובדה כי לא זו בלבד שהלינקים לא לחיצים אלא הם אף בלתי ניתנים לשיתוף, מעלה חשש די רציני שמדובר בצעד מכוון שנועד לפגוע במתחרה טלגרם שצוברת פופולריות בתקופה האחרונה על רקע העובדה כי היא מציגה פיצ'רים מתקדמים בהרבה מזו שווצאפ מציעה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר