הנשיא ריבלין והמפכ"ל אלשיך נפגשו: "יודע איזה ראש שב"כ הפסדנו"

המפכ"ל המשטרה הנכנס רוני אלשיך הגיע אל משכן הנשיא עם רעיתו ונפגש עם הנשיא ראובן ריבלין ורעייתו. הנשיא שיבח את אלשיך, "יש לנו מפכ"ל נהדר, הפסדנו ראש שירות" (משטרה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: חטיבת דובר המשטרה)

מפכ"ל המשטרה הנכנס, רב ניצב רוני אלשיך שמונה הבוקר (חמישי) לתפקידו, נפגש עם נשיא המדינה ראובן ריבלין במשכנו בירושלים.

הנשיא ריבלין אמר למפכ"ל כי חש אכזבה שלא מונה לתפקיד ראש השב"כ: "עד עתה דיברתי איתך כנשיא מדינת ישראל, שנאם לישראל עכשיו אני רוצה לומר לך כאזרח ותיק במדינת ישראל, אני רוצה לומר לך שבהחלט הרגשות שלי הם מעורבים שכן אני יודע שיש לנו מפכ"ל נהדר מהיום ויחד עם זאת אני יודע איזה ראש שירות ביטחון עם ישראל ומדינת ישראל מפסידים בגלל שאתה המפכ"ל".

המפכ"ל השיב: "האנשים כאן אוהבים את העבודה שלהם, כאן מאמינים בה ואין ספק שיש עם מי לעשות את עבודת הקודש של המשטרה ככל שהיא מורכבת ככל שהיא מסובכת".

הוא הוסיף, "אני מאחל לכולנו משטרה מצוינת כחלק ממשטר דמוקרטי ומוצלח ושוב תודה על ההזדמנות הזאת ועל המעמד החגיגי הזה".

הפגישה עם נשיא מגיעה לאחר טקס חגיגי בהשתתפות בכירי המדינה ובראשם ראש הממשלה בנימין נתניהו והשר לביטחון פנים גלעד ארדן.

אל הטקס הגיע אלשיך עם קביים בעקבות התאונה הביתית שעבר בחודש שעבר. על כך אמר "לפני שעה קלה הושבעתי בטקס צנוע. על פי הפרוטוקול הקביים אינם חלק מהטקס, אבל ריבונו של עולם דאג שרגל שמאל תישבר על מנת לבטיח את כניסתי ברגל ימין".

בהמשך הוסיף: "לאזרחי ישראל, ברשותכם אלמד ממשה רבנו: אמור מעט ועשה הרבה. ברור לי כי אידרש לדבר אל הציבור, אבל אעשה זאת כאשר אפעל. אנחנו כאן כדי לשרת. תפקידנו לשרת את האזרח הנורמטיבי, לתרום את חלקנו בשיפור נורמות הציות לחוק, וכל זאת בצד מלחמה בלתי מתפשרת במי שבחר להגדיר את עצמו עבריין או טרוריסט".

במהלך היום צפוי המפכ"ל החדש להשתתף בטקס הרמת כוסית במטה הארצי של המשטרה בירושלים. אחר כך ימשיך אלשיך לכותל המערבי ולאחר מכן יגיע לאנדרטה לחללי משטרת ישראל בבית שמש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר