חשיפת "כיכר השבת"

הקיצוני שהפריע ל"מלווה מלכה" והשחית דירה בבית שמש - נעצר

המשטרה עצרה קיצוני תושב שכונת חפציבה בבית שמש, בחשד כי הוא זה שהשחית את דלת הדירה בה נערכו סעודות מלווה מלכה עם נשים, כפי שנראה בתיעוד שנחשף אמש ב"כיכר השבת" (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
החשוד בהשחתה (צילום: מצלמות האבטחה)

המשטרה עצרה היום (חמישי), קיצוני מהעיר בית שמש בחשד שהשחית את דלת הכניסה לדירה, בה נערכו סעודות מלווה מלכה בהשתתפות נשים, כפי שנחשף אמש ב"כיכר השבת".

המשטרה פתחה בחקירה עם הגשת תלונה על ידי בעל הדירה שהגיע לתחנת המשטרה בבית שמש וטען כי קיצוני ביצע מעשים וונדליזים בביתו.

הקיצוני שנעצר, תושב המקום כבן 30, חשוד כמי שאחראי לשורה של מקרי אלימות ואיומים כלפי תושבים חרדים בשכונת "חפציבה" בעיר, בטענה שלא קיימו אורח חיים דתי מספיק.

התיעוד שנחשף ב"כיכר השבת": הקיצוני משחית את הדלת (צילום: מצלמות האבטחה)

מהחקירה עולה כי יחד עם חשודים אחרים הוא היה מעורב בגרימות נזק לרכוש התושבים, איים על בני משפחותיהם וניסה להשפיע על מוסדות שבהם ילדי המשפחה מתחנכים. בין היתר סימנו התושבים בתים של הקורבנות בצבע.

בחקירתו מכחיש החשוד את המיוחס לו. החקירה נמשכת וצפויים מעצרים נוספים.

כזכור, אמש פורסם לראשונה "כיכר השבת", הסרטון ממצלמות האבטחה המתעד את מעשיו של הקיצוני, על פי התיעוד ממצלמות אבטחה, הקיצוני שהגיע רעול פנים הדביק את מנעול הדלת הראשית ואחר כך שפך עליה דבק שחור.

מכתב האיומים

קודם ביצוע המעשה שיגרו הקיצוניים מכתב לבעל הדירה ובו כתבו: "היות והאסיפות מרעים המתקיימות בבית בכל מוצאי שבת אינו לרוח שכונתנו כלל וכלל. על כן אנו מודיעים באופן נחרץ שאם האספסוף יימשך מהשבוע ולו אפילו פעם אחת נאלץ לנקוט בצעדים בלתי נעימים!".

בעל הדירה שהעדיף להישאר בעילום שמו, אמר בתגובה ל"כיכר השבת" כי "אותם קיצוניים איימו שוב ושוב שנפסיק את סעודת המלווה מלכה, אך לא שמעתי להם משום שקיבלתי את האישור של רב השכונה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר