תאונת הדרכים היקרה בהיסטוריה של סין: הנהג ריסק 4.1 מיליוני דולרים

ליו נהג כשהיה שיכור ברכב היוקרה הנדיר ביותר, ששוויו עומד על לא פחות מ-4,100,000 דולרים. כשהוא הגיע לעיקול הוא נהג במהירות 'קצת' מעבר למה שמותר, והתוצאה הייתה ריסוק של הרכב (רכב)

(צילום: מצלמות אבטחה)

אם שותים לא נוהגים ברכב בשווי 4.1 מיליוני דולרים: מיליונר סיני בשם מר ליו שהחזיק ברשותו את רכב הספורט השוודי מדגם Koenigsegg Argera R, למד בדרך הקשה את מה שמשרד התחבורה מנסה ללמד אתכם - אם שותים לא נוהגים.

מר ליו נהג בעת שהיה שיכור ברכב היוקרה הנדיר ביותר, שנחשב לאחד מרכבי הספורט היקרים ביותר בעולם, ששוויו עומד על לא פחות מ-4,100,000 (4.1 מיליון) דולרים, כשהוא הגיע לעיקול הוא נהג במהירות 'קצת' מעבר למותרת, והתוצאה הייתה ריסוק של הרכב.

הרכב המדובר מסוגל להגיע למהירות של 300 קמ"ש בתוך פחות מ-15 שניות ואף למהירויות של למעלה מ-430 קמ"ש, כך שהמהירות בה עשה מר ליו את הסיבוב כנראה הייתה גבוהה מאוד.

המכונית היוקרתית (אתר רשמי)

התקשורת הסינית מדווחת כי מדובר בתאונה היקרה בהיסטוריה של סין, כשלמרות שהנהג לא נפגע, 4.1 מיליוני דולרים נשרפו ברגע, כשהרכב גם לא היה מבוטח והיה ללא לוחיות רישוי.

על פי הדיווחים, הנהג ביש המזל נותר ברכבו במשך למעלה משעה בעת שהמתין לגרר, כשהוא מסתיר את פניו בבגדיו מהבושה. לאחר מכן, שוטרים שהגיעו לזירה עצרו אותו בחשד לנהיגה בשכרות, נהיגה ללא ביטוח, נהיגה ללא לוחיות רישוי ונהיגה מפורזת.

לנו יש תחושה שמר ליו כבר שילם את המחיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר