דיווח: אפל תשיק טלפון מוקטן בחודשים הקרובים

דיווחים מלמדים כי לאחר הצלחת האייפון פלוס, אפל עומדת להשיק גם אייפון מינוס. המטרה - להעלות את המכירות לשיאים חדשים (טכנולוגיה)

בני סולומון | כיכר השבת |
אפל חוזרת למקורות? אייפון 4S (צילום: שאטרסטוק)

בדרך לשלישיית מכשירי אייפון? מעט יותר משנה לאחר שענקית הטכנולוגיה אפל השיקה את צמד האייפונים שלה בשני גדלים לראשונה בהיסטוריה, והכתיבה הלכה למעשה את שוק מכשירי הדגל כשמרבית הענקיות עברו לייצור של מכשירי דגל בגדלים שונים, דיווח מלמד כי ייתכן ובקרוב נראה אייפון שלישי על המדפים בקרוב, כשהפעם המגמה היא דווקא הקטנה וחזרה למקורות.

על פי דיווחים, אפל שוקלת להשיק מכשיר אייפון עם גודל מסך של 4 אינצ' בלבד, בדומה לגדלים המקוריים של המכשירים הראשונים, עליהם אמר סטיב ג'ובס כי אין משתמש שרוצה מכשיר גדול יותר.

על פי הדיווחים, המכשיר יכלול את מעבד ה-A9 החדש של אפל, והוא יגיע בגרסה מתכתית בדומה לסדרות הדגל של אפל (בניגוד למכשירי הC המוזלים) - בשלושה צבעים. מצלמת המכשיר דווקא תהיה דומה לזו של האייפון 5 - מצלמת 8 MP אחורית ו-2 MP למצלמה הקדמית.

המטרה של המהלך החדש שלא ברור אם ייצא לפועל בסופו של דבר, היא העלאת המכירות באופן דרסטי. שכן ענקית הטכנולוגיה אפל הבינה כי לא כולם אוהבים את המכשירים שלהם בגודל אחד. הצעד של השקת 2 מכשירים כולל מכשיר בגודל פאבלט הוכיח את עצמו כשאפל שברה את שיאי המכירות למכשירים החדשים שלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר