לא להאמין לאף ערבי - תמיד צריך לחשוד

כל היהודים והחיילים היהודים - להיות ערניים ולא להאמין לאף ערבי, תמיד לחשוד ולקיים את המשפט 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם' – כך לא יפגע אף יהודי (יהדות, המסר השבועי)

הרב ניר בן ארצי | כיכר השבת |
(באדיבות תאיר נרי)

אבא שבשמיים, אב הרחמים, בורא עולם, העולם שלו וברא אותנו לכבודו בלבד. באנו לעולם הזה לעשות רצון הקדוש-ברוך-הוא, נעשה רצונו - יעשה רצוננו. רואים עין בעין מה קורה בעולם, רואים את הנהגתו של בורא עולם, איך הוא מכוון כל מדינה ומדינה, איך מסכסך בכל מדינה ומדינה, איזו לגשם ושיטפונות, איזו לרוחות וסופות, איזו לסיבוכים וסכסוכים בינם לבין עצמם, איזו לרעידות אדמה ואיזו לאש והתפרצויות הרי געש.

עכשיו רואים ממש ממש את השגחתו של בורא עולם על כדור הארץ מא' עד ת'. בורא עולם מחזיר מידה כנגד מידה לכל מי שפוגע במדינת ישראל ובעם היהודי, שעל אדמת הקודש. בורא עולם יפרע מהם אחרי יום יומיים, שלושה... בורא עולם לא יוותר לאף אדם או מדינה שפגעו במדינת ישראל וביהודים שגרים במדינת ישראל.

ארדואן נשיא תורכיה ביזה את עם ישראל במרמרה, הקדוש-ברוך-הוא מבזה אותו היום ומשפיל אותו עד עפר. תורכיה מלאה בדאע"ש ומממנת את דאע"ש. תורכיה היא תחנת מעבר של דאע"ש, מסוריה דרך תורכיה לאירופה. זו הסיבה שהרוסים מפציצים את דאע"ש בסוריה, כדי שלא יגיעו לרוסיה.

לרוסיה אין דין ואין דיין, מי שפוגע בה - מסתבך איתה. רוסיה באה לעשות סדר ומי שמתנגח בה מטפלים בו - זו רוסיה. מי שעושה לפוטין בעיה הכי קטנה - מחזיר לו כפל כפליים למען יראו וייראו, כדי שדאע"ש לא יתקרבו לרוסיה. רוסיה עובדת בסתרי סתרים, היא נכנסה לסוריה בלי רעש.

ארה"ב עובדת בגלוי, מדברת עם ממשלת ישראל כדי להקים מדינה פלסטינאית. לא להיכנע לארה"ב, היא רוצה למשוך מדינות לכיוונה כדי לשלוט במזרח התיכון. היא לא תשלוט ולא יעזור לה כלום. חלק ממנהיגי ארה"ב מבלבלים למדינת ישראל ולממשלת ישראל את הראש – שיפסיקו!

אסור אסור אסור לממשלת ישראל לתת ולו סנטימטר מארץ ישראל – לא להאמין לשלום הזה. לארה"ב יש אינטרס עם השלום הזה, זה לא לטובת מדינת ישראל. שלא יגידו שמה שקרה בגוש קטיף זה תקדים, זה היה חד פעמי וגוש קטיף עוד יחזור לישראל, תזכרו טוב - יחזור לישראל!

ממשלת ישראל תרחם על כל סנטימטר במדינת ישראל שנשפך שם דם יהודי ותלחם עליו! זה שייך לאבותינו אלפי שנים, לא לתת אף סנטימטר לגויים! כך ישמחו את הקדוש-ברוך-הוא, והקדוש-ברוך-הוא ייתן להם כל משאלות ליבם לטובה ולברכה.

דאע"ש ימשיכו בפיגועים באירופה ובארצות-הברית. מדינת ישראל וצבא-הגנה-לישראל, להיות ערניים במזרח ירושלים ובגבולות הדרום והצפון. החמאס ברצועת עזה ימשיך עם הערמומיות שלו עם הפלסטינאים, ממשיך עם המנהרות לבסיסים וליישובים - לא להאמין להם, דחוף לעקוב אחרי החפירות ולא לזלזל בזה.

הפלסטינאים לא רוצים שלום, הם רוצים עוד פיסה אדמה ועוד פיסה מאדמת הקודש, וחס ושלום, לקחת בסוף את כל מדינת ישראל. הם רואים שממשלת ישראל עושה מחווה, מוותרת ובאה לקראתם, 'נפתח להם התיאבון' והתאוות. למדינת ישראל אסור לתת נשק לערבים! הם כולם מאורגנים, יד אחת, ואפילו יכולים להוריד דמעות - זאת הצגה.

לערבים יש הרבה מדינות - שילכו לגור שם. מדינת ישראל היא בין הקטנות בעולם ולמדינות ערב יש שטחים עצומים שבהם יכולים לקבל גם מאה מיליון פלסטינאים ואנשי חמאס, שיפסיקו להפריע למדינת ישראל. בגדה המערבית ובחברון יש דרך משלהם, הם מתאמנים חזק ויש אנשים שממלאים אותם בביטחון ואומץ. הם עוזרים זה לזה דרך האינטרנט וברשתות החברתיות.

איראן שמחה מכל מה שקורה בעולם עם הרוסים, התורכים והאמריקאים, כאילו שכחו אותה. היא ממשיכה עם האטום כרגיל ועושה מה שהיא רוצה בלי שיפריעו לה.

במצרים יש בעיות קשות, האיסלאם הקיצוני מתחזק והם לא רוצים את סיסי. סיסי עושה עבודה יפה, רוצה שמצרים תהיה מודרנית והקיצוניים רוצים להחזיר את מצרים להיות פרימיטיבית. יש במצרים רעב כבד ואין מספיק פרנסה. הקיצוניים רוצים לקחת כסף בכוח מהעשירים, לכן יש מהומות קשות במצרים וזה לא מפורסם. סיסי לא צריך להאמין לאף אחד סביבו, שיחפש את הראשים במדבר סיני. סיסי צריך להיות ערני 24 שעות, הוא הכי טוב בשביל מצרים ורוצים לפגוע בו כדי להפוך את מצרים לתוהו ובוהו.

סוריה נגמרה. ירדן מלאה פליטים, ארבעה מיליון פליטים אוכלים אותה חיה. ירדן מחכה לקבל אדמות ממדינת ישראל ולשים את הפליטים על הגבול. מה שאנחנו כותבים עכשיו - ככה זה בדיוק!

לבנון מתה מפחד, נסראללה וחיזבאללה מתים מפחד. הם רואים שסוריה נגמרת מעל פני כדור הארץ ונכנסים לפחד, גם בגלל שאת כל התחמושת שמגיעה מאיראן, צה"ל משמיד בדרך.

כל העולם תוהו ובוהו, כל העולם עומד להיות גוג ומגוג. ובמדינת ישראל, ארץ הקודש שבזכותה העולם קיים, יש זהב, כסף, יהלומים, נפט, גז, נדל"ן בשפע ופרנסה לכולם. לעולם לא תהיה בעיה של פרנסה במדינת ישראל!

הנפגעים מפעילות חבלנית ומתאונות דרכים - צריכים לפקוח עיניים ולהיות ערניים. כל נהג יהודי שיפקח עיניים ויהיה ערני, דרוך בנהיגה, עיניו על הכביש וייסע על-פי החוק - לא יפגע לעולם בתאונת דרכים. כל היהודים והחיילים היהודים - להיות ערניים ולא להאמין לאף ערבי, תמיד לחשוד ולקיים את המשפט 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם' – כך לא יפגע אף יהודי. אם יגידו 'לי זה לא יקרה', יכנסו לשאננות ולא ישמרו על נפשם, לא ישמרו עליהם משמיים.

יהודים יקרים, לכם יש נשמה שהיא חלק אלוקה ממעל, כל היהודים רחמניים. שמאל או ימין - אין הבדל, יהודי זה יהודי! צריך להתלכד ולהתאחד, להיות גוף אחד ונשמה אחת, לא לזלזל ולא לפגוע באף יהודי. מי שמקלל יהודי מתקלל בעצמו, והיהודי השני מתברך - כך אמר הקדוש-ברוך-הוא בתורה. יהודים יקרים, אין אמונה בגויים, הם מתהפכים כי אין להם נשמה ורחמים.

כל המפקדים הבכירים בצה"ל יעבדו ביחד, אסור לעבוד לבד. כל אנשי הצווארון הלבן והשחור, אנשי הזימה, הנואפים, הגנבים והמשוחדים, אם לא יחזרו בתשובה - יתגלו כולם בתקשורת, מהקטן עד הגדול, דתי ולא דתי.

איתני הטבע ימשיכו לעשות את עבודתם בכל העולם - חוץ מבארץ ישראל. ממשלת ישראל לפעול חזק עם הנוער של מדינת ישראל, לטפל בבעיות הסמים, השתייה החריפה, ההימורים וההתבוללות. הדברים האלו קשים ביותר והורסים את עתידו של עם ישראל. ממשלת ישראל לשים זאת בעדיפות ראשונה, לפני הכל ולטפל בעתיד של עם ישראל!

בורא עולם מדבר אל היהודים שגרים בחו"ל, מחייב אותם בכל חיוב ומבקש מהם לעלות דחוף דחוף למדינת ישראל לגור בארץ הקודש! גם יהודים שנשואים לגויים, להביא אותם לישראל ולגייר אותם, זוהי הזדמנות ולא יהיו עוד הרבה הזדמנויות. לא להתעסק עם בקשתו של בורא עולם. את כל התסבוכת שבורא עולם עושה בעולם, הוא עושה כדי שיניחו לישראל, וכדי שהיהודים בעולם יברחו לארץ ישראל. האנטישמיות תמשיך להכות חזק, הרבה יותר ממה שאתם חושבים. שהיהודים לא יגידו 'לנו זה לא יקרה', יתחילו בכם.

כל הרבנים וגדולי התורה בישיבות ובכוללים, להקדיש זמן לזעוק לקדוש-ברוך-הוא שלא יתנו חלקים מארץ הקודש! שממשלת ישראל לא תיכנע לכל מיני יפי-נפש שרוצים לפגוע בעם ישראל!

אנשים בארץ ובעולם מודעים, וכל העולם יודע שיש מנהיג רוחני, איש אלוקים שנקרא משיח בשפה שלנו, שנותן כוח, הגנה ושמירה למדינת ישראל. בדור הזה שלח הקדוש-ברוך-הוא איש אלוקים, לכן עם ישראל שמור ומוגן בכל קצוות הארץ! אנחנו היהודים 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'. המאמין והלא מאמין - משיח נמצא, עובד, פועל, דואג ומנתב את עם ישראל. דרך מה שקורה בארץ ובעולם, חוזרים רוב היהודים לאבינו שבשמיים להידבק אליו. בזמן הקרוב ביותר יראו את פעולותיו של איש האלוקים בפרהסיה, ייצא מסתרי הסתרים!

חנוכה חג של שמחה שהיו בו ניסים ונפלאות וזה יימשך!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר