שבוע לפני גזר הדין: בן ה-15 תקף שוב

בעוד שבוע יגזר דינו של קטין בן 15 תושב בני ברק, החשוד בתקיפת אדם וגניבת הסלולרי שלו, אלא שרק בסוף השבוע האחרון הוא נעצר שוב לאחר שתקף קטין בן 13 וגנב לו הסלולרי (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: אביר סולטן פלאש90)

קטין תושב בני ברק, שממתין לגזר דינו בגין תקיפת עובר אורח, נעצר בסוף השבוע לאחר שיחד עם חברו תקף קטין אחר בעיר בני ברק.

מדובר בקטין בן 15 שיחד עם חברו תקף קטין בן 13, לאחר שזה הביא להם את הסלולרי שלו לצורך שיחה, אולם אלו סירבו להשיב את הסלולרי תוך שהם תוקפים אותו.

הקטין לא וויתר ויחד עם חבריו רץ אחר השניים ובדרך הזעיק את שוטרי הסיור של מרחב דן, אשר הגיעו במהירות למקום ועצרו את השניים, כאשר המכשיר שנשדד היה ברשותם.

בעת חקירתם הופתעו החוקרים לגלות כי מדובר בקטין שרק בשבוע שעבר הסתיימה חקירתו בגין מקרה תקיפה אחר של בגיר בשנות העשרים לחייו, שוב - בגין סלולרי. במקרה זה, כאשר סירב הבגיר לתת להם את מכשירו - תקפו החשוד וקטין נוסף שהיה עימו את הבגיר תוך שהם סוקלים אותו וזורקים עליו מכל הבא ליד.

סגן ראש מחלק הנוער במרחב דן, פקד ליאת בורובסקי מסרה כי "מדובר בקטין אשר הטיל את אימתו על קטינים רבים ולעיתים גם על בגירים באזור ר"ג ובני ברק".

לדבריה, "הקטין הנהיג בקרב חבריו דפוסי התנהגות של כנופיה ותיקה תוך שהוא מטיל אימה גם עליהם. כמו כן, ראוי לציין את תושייתו של הקטין שהותקף ונשדד ולמרות זאת עקב אחר החשודים והזעיק את המשטרה במקביל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר