ישראל כץ: "לאפשר נסיעת מוניות שירות בשבת"

שר התחבורה ישראל כץ, אומר כי יש לאפשר נסיעה של מוניות שירות בשבת בצורה מורחבת, זאת במקום התחבורה הציבורית המסובסדת בידי המשרד שהפעלתה תפגע בסטטוס קוו (פוליטי)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: מרק ישראל סלם - פלאש90)

נכנע לדרישה החילונית? שר התחבורה ישראל כץ שעמד בזמן הבחירות בפני מתקפה של גולשים חילוניים שדרשו ממנו "לסדר להם טרמפ" בשבת, הודיע כי יאפשר הפעלת מוניות שירות בשבת.

השר הסביר כי צריך לשנות את המצב הקיים, אך לא לפגוע בסטטוס-קוו עתיק היומין ולפיו אסורה הפעלת תחבורה ציבורית בשבת. כדי לעקוף את ההתחייבות הזאת מאז ימי בן גוריון, החליט השר כי יאפשר הפעלת מוניות שירות בשבת, שאינם מסובסדות בידי משרד התחבורה.

"אני מבין את המצוקות", אמר שר תחבורה לערוץ 2, "אני חושב שאפשר למצוא פתרונות מעשיים כגון מוניות שירות. אני עכשיו עושה עוד רפורמה במוניות השירות. מאחר והם תחבורה ציבורית לא מסובסדת אף אחד לא יכול למנוע מהם לעבוד בכל ימות השבוע.

"ברגע שבתחילת 2017 הרפורמה תצא לדרך, ויהיו הרבה יותר קווים של מוניות שירות, אז אנשים יוכלו להיעזר למשל בדבר הזה במסגרת הסטטוס קוו", הוסיף.

כץ ימצא שותף לדרך בשולחן הממשלה, לאחר ששר האוצר משה כחלון הביע בעבר את תמיכתו בהפעלת תחבורה ציבורית בשבת. כחלון אמר כי מדובר בנושא חברתי. "אני חושב שזה נכון ואמרתי את זה. זה נושא חברתי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר