Gmail, הסוף?

גוגל החלה להפנות משתמשים שמנסים להיכנס לחשבון הג'ימייל שלהם ישירות לממשק החדש ששחררה לפני למעלה משנה, Inbox. "זהו הג'ימייל החדש" נאמר בהודעה שמופיעה למשתמשים (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock, עיבוד: כיכר השבת )

Gmail, הסוף? מספר דיווחים שפורסמה ביממה האחרונה מלמדים כי ענקית האינטרנט גוגל החלה לחסל הלכה למעשה את שירות הדואר הפופולרי בעולם - ג'ימייל והחלה להפנות משתמשים שמנסים להיכנס לכתובת האימייל שלהם ישירות לממשק החדש ששחררה לפני למעלה משנה - "Inbox".

על פי הדיווחים, משתמשים שכבר עושים שימוש בשירות אינבוקס בחודשים האחרונים, מופנים אוטומטית לשירות החדש כשהם מנסים להיכנס לממשק הישן של ג'ימייל. לא מדובר בצעד חדש לגמרי, אלא שבימים האחרונים מספר גדול של משתמשים מספרים כי הופנו באופן אוטומטי לאינבוקס.

המשתמשים מדווחים כי הם זוכים להודעה לפיה 'זהו הג'ימייל החדש' עם אפשרות לחזרה לממשק הג'ימייל המוכר. כאמור, רק משתמשים שכבר עשו שימוש באינבוקס מקבלים את ההפניה.

ככל הנראה מדובר בצעד של ענקית האינטרנט גוגל להעברת המשתמשים לממשק החדש, לאחר שלא כולם אימצו את 'אינבוקס' שאמנם נוח משמעותית מג'ימייל, אך אינו מזכיר את חווית הדואר האלקטרוני אלא נראה יותר כמו ממשק לניהול משימות מתקדם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר