מרן הגראי"ל שטיינמן כובד בסנדקאות לתינוק ש-40 רופאים יילדו

לפני כשבועיים התבצעה לידה מסובכת, בהשתתפות 40 רופאים ואחיות, לאחר שהתינוק היה בסכנת חיים. הבוקר הוא הוכנס בברית כשמרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן מכובד בסנדקאות (חרדים

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: בחצרות רבינו)

לפני כשבועיים הסעיר את מדינת ישראל סיפור מרגש של תינוק שנולד, בלידה מסובכת בהשתתפות 40 רופאים, היום התינוק נכנס בבריתו של אברהם אבינו, כשבסנדקאות מכובד מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן.

התינוק, בנם השביעי של יצחק ומרים, סבל בעודו עובר מזיהום בצוואר והרופאים הזהירו כי ברגע שינותק מחבל הטבור לא יהיה מסוגל לנשום בכוחות עצמו. בעקבות כך השתתפו 40 רופאים ואחיות מבתי החולים בלינסון ושניידר בלידה המסובכת.

היה הרבה מתח סיפר האב, הרופאים אמרו שהם לא מכירים כזה סיפור מהעבר ושהם מקווים להתגבר על כך. בטכניקה מורכבת עליה פיקד הפרופסור משה הוד, העומד בראש היחידה לרפואת האם והעובר בבית החולים, הצליחו אנשי הצוות להציל את חייו של התינוק, כאשר במהלך הלידה ניתחו הרופאים את היילוד בהצלחה, כאשר כל הלידה בוצעה בברכתו של מרן הרב שטיינמן.

הבוקר, שבועיים אחרי, נערכה שמחת ברית המילה במעונו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן ששימש כסנדק. מדובר באושר עצום ושמחה גדולה שמחה כפולה על עצם הברית ועל נס ההצלה סיפרו קרובי המשפחה שהשתתפו בברית

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר