שוב מעורר סערה

טראמפ: לאסור על מוסלמים להיכנס לארה"ב

אחד המועמדים הבולטים בפריימריס הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית, דונלד טראמפ, קרא לאסור באופן מוחלט כניסת מוסלמים לארצות הברית. "אנחנו לא יכולים ליפול קורבן לג'יהאד" (חדשות)

לא מפסיק לייצר שערוריות, טראמפ (צילום: שאטרסטוק)

אחד המועמדים הבולטים בפריימריס הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית, דונלד טראמפ, קורא הערב (שני) לאסור באופן מוחלט על כניסת מוסלמים לארצות הברית.

הדברים באים על רקע הפיגוע בשבוע שעבר בסן ברנדינו שבקליפורניה בו נרצחו 14 אמריקניים על ידי זוג מוסלמים. המחבלת, לפי החקירה, התקרבה בתקופה האחרונה לארגון הטרור דאעש ועברה תהליך הקצנה משמעותי.

טראמפ מסביר כי סקרים שנערכו לאחרונה בארצות מצביעים על עלייה משמעותית בשנאה של מוסלמים כלפי ארצות הברית, מה שעלול לגרום לפיגועים נוספים. לדבריו, הדרך היחידה למנוע את הפיגועים היא מניעת כניסת מוסלמים לארה"ב.

טראמפ אמר כי "זה ברור לכולם שהשנאה היא בלתי ניתנת להבנה, ועד שנוכל להבין את הבעיה ואת גודל האיום, המדינה שלנו לא יכולה ליפול קורבן למתקפות מחרידות של אנשים שמאמינים רק בג'יהאד, ולא מכבדים את החיים".

אין זו הפעם הראשונה בה טראמפ מתבטא בצורה מכלילה, בעבר התבטא איש העסקים האמריקני נגד המקסיקנים כשכינה אותם "עם של סוחרי סמים" ודרש לבנות חומות הפרדה "כמו שיש בישראל" על מנת למנוע את תופעת ההסתננות ממקסיקו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר