ראש המוסד הנבחר יוסי כהן בהתבטאות ראשונה: "אעשה הכל להביא מודיעין איכותי"

ראש המוסד הנבחר יוסי כהן בהתבטאות ראשונה, וכנראה גם נדירה, לתקשורת עם פרסום היבחרו לתפקיד: "נרגש מגודל התפקיד. מתחייב לעשות הכל להעמיד מודיעין איכותי". צפו (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
ראש המוסד הנבחר יוסי כהן (צילום: אבי מועלם - ynet)

ראש המוסד הנבחר יוסי כהן סיפק הערב (שני) התבטאות ראשונה, וכנראה גם מאוד נדירה מכאן ואילך, לכלי התקשורת עם פרסום היבחרו לתפקיד הנחשק.

בכניסה לביתו במודיעין אמר כהן לעיתונאים: "אני רוצה להודות לראש הממשלה על האמון שנתן בי. אני נרגש מגודל התפקיד וחשיבותו. אני מתחייב לעשות כל שביכולתי כדי להעמיד לעם ישראל ומדינת ישראל מבצעים טובים ומודיעין איכותי. מאחל לכל עם ישראל ולעובדי המוסד חג חנוכה שמח".

כהן יחליף בתפקיד את תמיר פרדו שמסיים כעת את כהונתו בתפקיד ראש המוסד. פרדו התקשר הערב לכהן ובירך אותו על בחירתו לתפקיד. השניים סיכמו על חפיפה מסודרת בחודש הקרוב.

מוקדם יותר הערב כינס ראש הממשלה מסיבת עיתונאים מיוחדת בה הכריז על החלטתו למנות את כהן, שכיהן עד כה כראש המועצה לביטחון לאומי, לתפקיד ראש המוסד. "שקלתי באחריות ובכובד ראש ולבסוף החלטתי שראש המוסד הבא יהיה יוסי כהן" אמר נתניהו. "הוא שימש כראש המל"ל בשנים האחרונות. הוא עתיר ניסיון והישגים, עם יכולת מוכחת בתחומים מגוונים של פעילות המוסד. הוא בעל כושר מנהיגות ובעל הבנה מקצועית שהן התכונות הנדרשות למי שעתיד להוביל את הארגון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר