כך פעלה השיטה

אשדוד: הקבלנים שיחדו, חברי המועצה קידמו פרויקטים

הפרקליטות הודיעה כי היא שוקלת להעמיד לדין בכפוף לשימוע את מ"מ ראש העיר אשדוד עמרם כנפו וחברי מועצה לשעבר בעקבות קבלת שוחד לכאורה מקבלנים ויזמי נדל"ן שפעלו בעיר (חדשות,ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
בניה, ארכיון (צילום: שאטרסטוק)

פרקליטות מחוז דרום הודיעה לממלא מקום ראש עיריית אשדוד עמרם כנפו ולחברי המועצה לשעבר שלמה אלבז ויצחק דרי כי היא שוקלת להעמיד אותם לדין בכפוף לשימוע במסגרת שורת פרשיות שוחד של מיליוני שקלים מקבלנים ויזמים שפעלו בעיר. בנוסף, נשלחו מכתבי שימוע לעשרה קבלנים ויזמים החשודים במתן שוחד ובעבירות נוספות.

לפי החשד, כנפו ודרי הקימו כל אחד עסק לייעוץ ליזמים בתחום הנדל"ן וקיבלו לכאורה שוחד בסך מאות אלפי שקלים מהקבלנים והיזמים בתמורה לקידום ענייניהם בפרויקטים באשדוד ובוועדות התכנון והבניה. חבר המועצה הנוסף שלמה אלבז חשוד גם כן כי קיבל מתת מיזמים.

כנפו, ארכיון (צילום: יוסי זליגר, פלאש 90)

בפרקליטות אמרו היום (שלישי) כי יצחק דרי חשוד בקבלת שוחד בסכום כולל של כ-3.8 מיליון שקל. כנפו קיבל לידיו, על פי החשד, שוחד בסכום כולל של כ-320 אלף שקל וכן אופציה לרכישת מגרש. אלבז קיבל, על-פי החשד, הלוואה וערבות להלוואה בהיקף של כ-150,000 שקל וכן ביקש שוחד מהקבלנים בסך 100 אלף דולר".

כנפו, אלבז ודרי חשודים בעבירות של לקיחת שוחד, מרמה והפרת אמונים, הפרת חובת גילוי בפני ועדת התכנון והלבנת הון.

השימוע קודם העמדתם לדין של השלושה, יתקיים בפני עו"ד שלום שיפר, ראש צוות כלכלי בפרקליטות מחוז דרום ובהנחיית פרקליט המחוז עו"ד אלון אלטמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר