אגף אבידות ומציאות

מלזיה: מי שכח 3 מטוסים בשדה התעופה?

מכירים את זה ששוכחים חפץ באוטובוס ואז מפנים אתכם לאגף אבידות ומציאות, שם אומרים לכם שאם לא תבואו תוך זמן מסוים החפץ יעבור לרשות החברה? אז כזה, רק עם 3 מטוסים (מעניין)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילומסך מתוך שידורי רשת CNN)

עובדי שדות תעופה בעולם, כמו גם עובדים בחברות אוטובוסים, רכבות ומוניות, נתקלים כדבר שבשגרה בחפצים שנוסעים שכחו. בדרך כלל החפצים הללו מועברים לאגף אבידות ומציאות, שם יחליטו את החפצים במידה ולא יהיה להם דורש תוך זמן מסוים.

אבל מה קורה כאשר אנשים מסוימים או חברה כלשהי שוכחת שלושה מטוסי מטען בשדה התעופה ולא מגיעה לאסוף אותם כבר למעלה משנה? זה בדיוק המקרה שאירע בשדה התעופה בבירת מלזיה, קואלה לומפור, שם ננטשו במהלך השנה החולפת שלושה מטוסי מטען מסוג בואינג 747-200 מבלי שאיש ידרוש אותם מאז. כך דיווחה היום רשת CNN.

הנהלת שדה התעופה לא הצליחה לאתר את בעלי המטוסים ופנתה לכלי התקשורת בבקשה להפיץ הודעה לבעלי המטוסים, לפיה, במידה והם לא יבואו לאסוף את המטוסים הנשכחים בתוך 14 יום מאז פרסום המודעה, הנהלת השדה יכולה למכור את המטוסים או להיפטר מהם.

הידיעה על המטוסים שנשכחו ב-CNN

"הכסף שיתקבל מהמכירה ישמש לתשלום על ההוצאות או כיסוי חובות. מתן התראה בצורת מודעה היא צעד מקובל וסביר בהליך כזה" נאמר בהודעת הנהלת שדה התעופה. על פי מאגרי נתוני מידע נראה כי המטוסים שייכים לחברת Air Atlanta Icelandic, אך שם מתעקשים כי המטוסים אכן היו פעם של החברה אך הם נמכרו כבר בשנת 2008.

כידוע, ענף התעופה במלזיה סובל משם רע במיוחד לאחר שידע כמה אסונות כבדים בשנים האחרונות כאשר שני מטוסים מלזים התרסקו ומאות נוסעים נספו.

האירוע הראשון היה עם ההיעלמות המסתורית של טיסת MH370 של "מלזיה איירלינס", עליה היו 239 נוסעים ואנשי צוות. הטיסה נעלמה ממסכי המכ"ם בחודש מרס 2014 ורק לאחר כשנה וחצי התברר כי המטוס התרסק כאשר שרידים שלו אותרו באוקיינוס ההודי.

האירוע השני היה באמצע יולי 2014 אז אבד הקשר עם טיסה MH17 עליה היו 298 נוסעים. זמן קצר לאחר מכן התברר כי המטוס התרסק במזרח אוקראינה מפגיעת טיל רוסי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר