"קרה נס גדול"

חברון: בנה של אורית סטרוק התנפל על המחבל ונפצע קל

בנה של חברת הכנסת לשעבר אורית סטרוק נפצע באורח קל לאחר שהתנפל על המחבל שדקר חייל בחברון. אמו סיפרה: "קרה לנו נס גדול, הוא פצוע קל, זה אירוע כל כך צפוי שאסור היה שיקרה" (בארץ)

(צילום: דוברות שערי צדק, תמונה ראשית: יונתן זינדל, פלאש 90)

פיגוע הדקירה בחברון: אחד הפצועים מפיגוע הדקירה שאירע מוקדם יותר היום (רביעי) בחברון, הוא בנה של חברת הכנסת לשעבר אורית סטרוק (הבית היהודי), שמתגוררת בחברון. הוא מטופל בבית החולים שערי צדק בירושלים ומצבו מוגדר קל.

סטרוק אמרה הצהריים כי: "קרה לנו נס גדול, הוא פצוע קל, יש לו חתך ברגל ושבר ביד, בנסיבות כאלו אפשר רק להודות לקדוש ברוך הוא. יחד עם זה זה אירוע כל כך צפוי שאסור היה שהוא יקרה".

אורית סטרוק בבית החולים, היום (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

סטרוק הוסיפה כי "רק לפני יום וחצי, דיברתי עם מפקד האוגדה ואמרתי לו שאת המדרגות האלו צריך לסגור כי שם יהיה הפיגוע הבא. לדעתי החיים שלנו חשובים יותר ממרקם החיים של הערבים, מפקד האוגדה אמר לי שיש שם חייל אבל אמרתי לו שידקרו את החייל ואח"כ אזרחים, בדיוק כמו שקרה".

סטרוק סיפרה כי בנה קפץ על המחבל לאחר שזה דקר חייל שאבטח את האזור, במהלך המאבק עם המחבל הוא נפצע. בפיגוע הדקירה נפצע באורח בינוני חייל צה"ל מדקירות בפלג גופו העליון, הוא אושפז בבית החולים שערי צדק וכעת מצבו מוגדר קל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר