לא נח לרגע

הפרובוקציה הבאה? דונלד טראמפ שוקל לעלות להר הבית

המתמודד בפריימריז הרפובליקני לנשיאות ארה"ב דונלד טראמפ לא נרגע: אחרי שהרגיז מיליוני מוסלמים כשקרא לאסור עליהם להיכנס לארצות הברית, הוא שוקל לעלות בסוף החודש להר הבית, כך דווח היום ב"ג'רוזלם פוסט" (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
דולנד טראמם (צילום: שאטרסטוק)

נראה כי המתמודד בפריימריז הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ לא נח לרגע ולא מוותר על אף גימיק או פרובוקציה. כעת, אחרי שהרגיז רבים מסביב לעולם כשקרא לאסור על כניסת מוסלמים לארצות הברית, הוא שוקל לעלות להר הבית במהלך ביקורו בישראל בסוף החודש הקרוב, כך מדווח העיתון ג'רוזלם פוסט.

לפי הדיווח בעיתון, טראמפ ביקש ממקורביו לבדוק את היתכנותו של ביקור כזה בהר הבית. במערכת המדינית חוששים שטראמפ, אם אכן יעלה להר, ישא במקום הצהרה שתפגע בישראל.

בינתיים, עשרות חברי כנסת חתמו על מכתב מיוחד לראש הממשלה בנימין נתניהו ובו הם דורשים ממנו לבטל את הפגישה המתוכננת על טראמפ בשל דבריו נגד מוסלמים.

חברי הכנסת שחתמו על המכתב לנתניהו הם יעקב מרגי ורועי פולקמן מהקואליציה, ומיכל רוזין, זהבה גלאון, אילן גילאון, עמיר פרץ, אחמד טיבי, סתיו שפיר, נחמן שי, איתן כבל, יוסי יונה, מיכל בירן, עליזה לביא, מיקי לוי, תמר זנדברג, עיסאווי פריג', מיקי רוזנטל, עבד אל חכים חאג' יחיא, יואל חסון, איתן ברושי,טלב אבו עראר, יעל גרמן, זוהיר בהלול, חנין זועבי, מסעוד גנאים, קסניה סבטלובה, עבדאללה אבו מערוף, יוסף ג'בארין, אוסאמה סעדי, איציק שמולי, מרב מיכאלי, קארין אלהרר, דב חנין, עאידה תומא-סלימאן, חיים ילין ויעקב פרי - מהאופוזיציה.

ח"כ זהבה גלאון ממרצ אמרה מוקדם יותר כי "בושה שראש הממשלה מוכן לתת לגיטימציה לטראמפ ולסמן אותו כמועמד סביר שראוי להיפגש עם ראש מדינה. נכונותו של נתניהו להיפגש עם טראמפ למרות אמירותיו הגזעניות החמורות מאשרת את מה שהתבטאויותיו של ראש הממשלה מעידות עליו כבר מזמן; שמעולם לא היה פה ראש ממשלה כה גזען וחסר אחריות, שלא בוחל באמצעים ומוכן להעמיק את הקרע כדי להרוויח עוד כמה קולות או חיבוק מביך ממועמד הזוי, שאיש מלבדו לא מוכן לקבל".

"זו סטירה בפרצוף לאזרחי ישראל המוסלמים, שדונאלד טראמפ הציע למנוע מהם להיכנס לארה"ב ומעוניין לסמן אותם כחשודים ללא כל הצדקה" הוסיפה גלאון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר