התשובה להסתה: ילדים שלחו ציורים לחיילים

קמפיין 'החרד"קים' קרא לילדים לצייר ציורים בגנות החיילים החרדים, וכעת מגיעה התגובה: ילדים של בוגרי מסלולים חרדים שלחו ציורים המעודדים את החיילים המשרתים בצה"ל. צפו בתמונות (חרדים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
אחד הילדים שציירו לחיילים (צילום: חביב פרידמן)

בתגובה לתחרות "החרד"קים" במסגרתה נקראו ילדים לצייר ציורים בגנות החיילים החרדים, נערכה היום בבוקר (רביעי) פעילות לילדים בוגרי הנח"ל החרדי, במסגרתה הם ציירו ציורים ושלחו אותם לחיילים החרדים. הפעילות נערכה בבית "נצח יהודה" בירושלים ביוזמת ארגון בוגרי צבא חרדים "שילוב מנצח".

(חביב פרידמן)
(חביב פרידמן)

הפעילות נערכה לכבוד חנוכה, ובמסגרתה הוזמנו הילדים והוריהם להכין ציורים ויצירות בהשראת החג, המעודדות את החיילים החרדים המשרתים כיום במסגרות השונות בצה"ל.

משה ליפשיץ, מנהל ארגון הבוגרים, אמר כי "השילוב בחברה לאחר השירות הצבאי, תוך שמירה על הזהות האישית, זהו אתגר משמעותי עבור בוגרי צבא חרדים. הארגון שלנו רואה את עצמו כארגון אשר צריך לסייע לחיילים החרדים לא רק בשלב השירות הצבאי אלא גם אחריו. למעשה, ההצלחה של שילוב בוגרי הצבא החרדי, זאת הצלחתה של החברה כולה".

(חביב פרידמן)
(חביב פרידמן)
(חביב פרידמן)
(חביב פרידמן)

ארגון הבוגרים הוקם לפני כ-4 שנים במטרה לעזור בשילובם של בוגרי צבא חרדים בחיים האזרחיים. כיום הוא מונה מעל ל-8,000 חברים חרדים בוגרי המסלולים החרדים בצה"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר