אביו של המחבל: "הייתי רוצח את בני אם הייתי יודע"

בראיון לסוכנות הידיעות הצרפתית אמר אביו של המחבל השלישי מפיגועי פריז, פואד מוחמד עקאד, כי "הייתי רוצח את בני אם הייתי יודע שהוא מתכנן להשתתף בפיגועים ולרצוח חפים מפשע" (חדשות)

אחת מזירות הפיגועים, לפני כחודש (Laurence Geai/Flash90)

מתפקת הטרור בפריז: הרשויות בצרפת חשפו מוקדם יותר היום את זהותו של המחבל השלישי שהשתתף בטבח בתיאטרון הצרפתי במהלכו נרצחו 88 בני אדם. המחבל - פואד מוחמד עקאד, פעיל דאעש ששהה בסוריה כשנה במהלך שנת 2014 ולאחר מכן שב לצרפת.

בראיון לסוכנות הידיעות הצרפתית אמר אביו של המחבל, סעיד מוחמד עקאד, כי "הייתי רוצח את בני אם הייתי יודע שהוא מתכנן להשתתף בפיגועים ולרצוח אנשים חפים מפשע בשם האיסלם".

האב הוסיף וסיפר כי היום נודע לו על כך שבנו היה מעורב במתקפת הטרור והיה בין המחבלים שהשתתפו בטבח באולם התיאטרון, כשהוא גילה זאת בכלי התקשורת "כמו צרפת כולה".

האב הוסיף כי הוא אמנם היה מודע לכך שבנו נסע לסוריה בשנת 2013 יחד עם קבוצה של צעירים מאזור מגוריו, לטענתו הוא לא ידע בכלל שבנו שב מסוריה. "הפעם האחרונה שראיתי אותו הייתה לפני שנתיים כשעזב. אין לי מילים, גיליתי על זה רק הבוקר. אני חייב לקחת את עצמי בידיים", הוסיף האב.

כזכור, לפני כחודש אירעה מתקפת הטרור הקשה ביותר בתולדותיה של צרפת, בה נרצחו מעל 130 בני אדם במתקפת טרור קשה על פריז, ומעל ל-300 בני אדם נפצעו, כמאה מהם באורח קשה.

87 מהנרצחים בפיגועים הוצאו להורג באולם הקונצרטים בטקלאן בזמן בהתקיימה בו הופעת רוק. חמישה נרצחים נוספים בפיגוע ברו דה פונטיין ו-14 בני אדם נוספים נרצחו ברו אליבר. עוד הרוגים נרשמו בפיגועי התאבדות סמוך לאצטדיון סטאד דה פראנס בו נערך משחק כדורגל של נבחרות צרפת וגרמניה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר