חילולי השבת בירושלים

נציגי ש"ס ויהדות התורה יפגשו עם חברי ועדת הרבנים לענייני השבת

נציגי ש"ס ויהדות התורה בירושלים ייפגשו עם הוועדה למען השבת וידונו בחילולי השבת על רקע פגישת יו"ר הוועדה יצחק גולדקנופף עם ראש העיר: "גולדקנופף היה צריך לעבוד בשיתוף פעולה" (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
גולדקנופף (צילום ארכיון: כיכר השבת)

המאבק על קדושת השבת בירושלים: מחר (חמישי) צפויה להיערך ישיבה מיוחדת של סיעות יהדות התורה וש"ס בעיריית ירושלים יחד עם חברי ועדת הרבנים למען השבת, בה ידונו בנושא "התרבות פרצת חילולי השבת בירושלים".

הפגישה צפויה להיערך במשרדיו של מזכיר הוועדה יצחק גולדקנופף, והיא תעסוק בעיקר בחילולי השבת לכאורה במרכז העיר ובשכונות כמו קריית יובל.

ל"כיכר השבת" נודע כי בסוף השבוע האחרון נפגש גולדקנופף עם ראש עיריית ירושלים ניר ברקת וחברי מועצת העיר מבקשים לדעת מה נדון בפגישה, ומה התחייס ראש העיר לבצע בנושא, אם בכלל.

בסיעת "יהדות התורה" אומרים ל"כיכר השבת" כי ברקת הבטיח כבר לפני שנתיים לסגור את העסקים והחנויות הפתוחות בשבת ולא עמד במילתו. "לא רק שלא נסגרה ולו חנות אחת אלא נפתחו חדשות. מדובר במעשים שהם בניגוד לחוק ובניגוד להבטחות שלו".

גורם המעורה בוועדת הרבנים הביע תרעומת על כך שגולדקנופף נפגש לבדו עם ברקת ללא חברים נוספים מהוועדה. "הוא היה צריך לעדות זאת באופן מושכל ולעבוד בשיתוף פעולה רחב עם כולם" אומר הגורם ל"כיכר השבת".

בסביבת גולדקנופף אומרים בתגובה כי הוא מעדכן בכל פעולה בנושא השבת גם את חברי המועצה וגם את הרבנים "ואין ספק שהכל נעשה בתיאום ושיתוף פעולה".

גורמים חרדים בעירית ירושלים מסרו ל"כיכר השבת" כי "לא ידוע על מקרים מיוחדים חדשים שיש בהם פגיעה בשבת בירושלים. נושא השבת נמצא בעדיפות גבוהה מצד חברי מועצת העיר למול ראש העיר ברקת וכי כל נושא הקשורים בשבת מטופל ברגישות הנכונה בשיתוף נציגי ועדת הרבנים".

מעיריית ירושלים לא נמסרה תגובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר