הכלבה של נתניהו נשכה את חברת כנסת שרן השכל

חברת הכנסת שרן השכל, אחות וטרינרית במקצועה, ננשכה על ידי הכלבה של משפחת נתניהו במהלך אירוע לחג החנוכה במעון ראש הממשלה. גם בעלה של ח"כ ציפי חוטובלי ננשך (ברנז'ה, אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
קאיה (מתוך דף הפייסבוק של בנימין נתניהו)

במהלך הדלקת נרות חגיגית שנערכה הערב (רביעי) במעון ראש הממשלה, נשכה קאיה, הכלבה שאימצו ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, את חברת הכנסת שרן השכל ואת בעלה של חברת הכנסת ציפי חוטובלי - אור אלון.

הנשיכה אירעה לאחר שהשכל שבמקצועה היא אחות וטרינרית, ניגשה לכלבה וליטפה אותה, האחרונה נבהלה ככל הנראה ונשכה את ידה של חברת הכנסת. לנוכחים באירוע סיפרה השכל כי הכלבה נבהלה מההמולה במקום. השכל ואלון טופלו על ידי פרמדיקים של מעון ראש הממשלה ונשארו במקום להמשך האירוע.

"זה לא כל כך נורא" אמרה ח"כ השכל לראש הממשלה לאחר הנשיכה. בחשבון הטוויטר שלה היא צייצה "לכל הדורשים בשלומי, כמי שהייתה לוכדת נחשים, ביס קטן מכלב לא ירתיע אותי".

הכלבה אומצה על ידי משפחת נתניהו לאחר שאבנר, בנו של נתניהו, גילה כי היא עומדת בפני הרדמה וביקש מהוריו לאמץ אותה. בהודעה שפרסם ראש הממשלה בעמוד הפייסבוק שלו בחודש יולי נאמר: "קאיה היא כלבה עדינה ונעימת מזג שהשתלבה מיד במשפחתנו".

טוב, לא כך כך עדינה...

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר