סערת הפריצות באלעד

סגן ראש העיר: "האולפנה תשאר במקומה, שכל אחד יתעסק במשפחתו"

סגן ראש העיר אלעד שי נתן, אומר ל"כיכר השבת", כי האולפנה הדתית בעיר המעוררת סערה, תשאר במקומה בצמוד לישיבה, "שכל אחד יתעסק בביתו, שיראו לי בת אחת שהולכת לא צנוע" (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אילוסטרציה למצולמות אין קשר לנאמר בכתבה (צילום: פלאש90)

למרות מחאת התושבים החרדים נגד אולפנת 'נחלה' לתלמידות דתיות באלעד, סגן ראש העיר ונציג הדתי לאומי, שי נתן אומר בשיחה עם "כיכר השבת" כי האולפנה וסניף עזרא עירוני המעורב, יישארו במקומם הנוכחי ברחוב בן זכאי.

נתן אומר כי מבחינתו וכן מבחינת ראש העיר ישראל פרוש, האולפנה תשאר במקומה, "כל אחד שיתעסק בביתו ומשפחתו הוא. ברור שהאולפנה תישאר במקומה זה אגב הדעה במשרד החינוך", הוא מוסיף.

לדבריו, אין בעיות צניעות באולפנה כפי שטוענים התושבים ולכן מאבקם מיותר, "שיראו לי בת אחת שלא הולכת צנוע".

במקביל להחלטה להשאיר את האולפנה במקומה פועלים בעיריית אלעד להגיע למתווה מוסכם גם על הציבור החרדי ויביא לסיום המאבק.

כפי שפורסם לאחרונה ב"כיכר השבת", מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן הורה לסגור את ישיבת "תורת חסד" הסמוכה לאולפנה המדוברת בערבים ובשבתות, זאת נוכח "מראות הפריצות".

בימים האחרונים, המאבק עלה מדרגה כאשר תלמידים חרדים מהישיבה הסמוכה, השליכו ביצה לעבר אחד המבנים של האולפנה. התושבים החרדים טוענים כי ישנן בעיות צניעות בקרב התלמידות, מה שפוגע בצביון השכונה וברגשות התושבים.

התושבים החרדים שחששו כי המצב ילך ויחמיר וחינוך ילדיהם יפגע, הציעו להנהלת האולפנה כי התלמידות כולן יגיעו לאולפנה בתלבושת אחידה כפי שנהוג במוסדות חינוך אולם ההצעה לא התקבלה.

מעיריית אלעד נמסר בתגובה ל"כיכר השבת" כי "הנושא מטופל על ידי ראש העיר יחד עם צוות הישיבה ונציגי הציבור הדת"ל, כדי למצוא פתרון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר