סמסונג מצטרפת למירוץ לפיתוח רכב ללא נהג

ענקית האלקטרוניקה הקוריאנית סמסונג הודיעה כי החלה בהליכי פיתוח של רכב אוטונומי ראשון מתוצרתה. הצעד נועד להגדיל את הכנסות החברה, בפרט לאחר צניחתה בשוק הסמארטפונים (רכב)

בני סולומון | כיכר השבת |
רכב אוטונומי, אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

סמסונג מצטרפת למירוץ לרכב האוטונומי: ענקית האלקטרוניקה הקוריאנית סמסונג הודיעה אתמול (רביעי) בשעות הערב כי החלה בהליכי פיתוח של רכב אוטונומי ראשון מתוצרתה.

מי שיעמוד בראש צוות הפיתוח הוא מנהל חטיבת השבבים של סמסונג, שינסה להכניס אותה למירוץ לרכב האוטונומי אותו פתחה ענקית האינטרנט גוגל לפני כחמש שנים. כיום, גוגל נחשבת למובילת השוק וצפויה להשיק רשמית בשנים הקרובות את הרכב האוטונומי הראשון בעולם.

מדובר בצעד שנועד להגדיל את רווחי החברה, זאת לאחר שסמסונג חווה צניחה במכירות וברווחים בשוק הסמארטפונים בעקבות התחרות העזה, כמו גם בעקבות הכישלון המשמעותי בשיווק הגלקסי S4 ו-S5.

כזכור, לפני מספר חודשים חשפה גוגל את הרכב האוטונומי החדש שייצרה ונוהג באופן אוטונומי לחלוטין - ללא הגה וללא נהג.

ענקית האינטרנט גוגל מובילה כאמור את עולם הרכבים האוטונומיים, והציגה כבר לפני שנים רכבים אוטונומיים שביצעו לא מעט נסיעות ומשמשים את בכירי החברה. גם יצרניות הרכבים הגדולות בעולם, ובראשן קונצרן מרצדס בנץ, הציגו רכבים אוטונומיים, חלקם כבר נוסו בהצלחה לאורך מסלולים של מאות אלפי קילומטרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר