התאחד עם משפחתו

עודה טראבין: "הייתי בבית קברות במצרים"

עודה טראבין, ששוחרר לאחר 15 שנה בכלא המצרי, התאחד עם משפחתו והודה לראשי המדינה: "הייתי בבית קברות במצרים. אני לא יכול לפרט מה בדיוק גרם את המעצר" (חדשות, בארץ)

ב. ניסני | כיכר השבת |
עודה טראבין בביתו (צילום: הרצל יוסף - ynet. וידאו: בראל אפרים - ynet)

עודה טראבין, האזרח הישראלי ששוחרר לאחר 15 שנה מהכלא המצרי, התאחד אחר הצהריים (חמישי) עם משפחתו בביתו בפזורה הבדואית בנגב. טראבין הנרגש אמר עם הגעתו לביתו: "תודה רבה לכולם, הייתי בבית קברות במצרים. אני לא יכול לפרט מה בדיוק קרה שגרם למאסר. תודה לא-ל שאני פה".

טראבין הודה לראש הממשלה בנימין נתניהו, לנשיא המדינה ראובן ריבלין, לפרקליטו, לשגריר מצרים בישראל ולקונסול ישראל בקהיר. "אני מרגיש שאני בחלום. אתמול בערב הגיע אליי קצין ואמר לי 'עודה, תכין את עצמך'. יש לי מזל שאני אזרח ישראלי, המדינה הזאת עושה הכול בשביל האזרחים שלה".

ח"כ איוב קרא, שטען הבוקר כי הוא האחראי לשחרורו של טראבין, הגיע לבית המשפחה, אך ספג שם צעקות. עו"ד יאיר דרייגור, שמייצג את משפחת טראבין, צעק לעברו: "נמצאים פה פוליטיקאים שבאו להציג מצג שווא כאילו הם עשו משהו. פוליטיקאים נאלחים".

עודה טראבין עם אביו (צילום: הרצל יוסף - ynet)

הפרקליט הוסיף, "עודה טראבין ישב 15 שנה בכלא, ואף אחד לא טרח לבקר אותו אפילו פעם אחת. באת לרקוד על הדם. חבורה של אשפתות שרוצה לקחת קרדיט על השחרור. באת לפה לגרוף הון פוליטי. אתה בושה וחרפה".

קרא הגיב לאחר מכן לדברים ואמר: "לא יודע מי זה. לא ראיתי אותו מעולם. אני בא לפה הרבה. זה בטח משהו פוליטי, מישהו שלח אותו".

כזכור, טראבין היה כלוא במצרים במשך 15 שנה לאחר שהואשם בריגול לטובת ישראל. הוא שוחרר הבוקר והוחזר לישראל כאשר במקביל שוחררו שני אסירים מצרים שהיו כלואים בישראל וסיימו לרצות את עונשם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר