חתמה עסקת טיעון

ח"כ חנין זועבי לא תואשם בהסתה לאלימות

חברת הכנסת חנין זועבי (הרשימה המשותפת) חתמה על עסקת טיעון עם הפרקליטות, במסגרתה היא תודה ותורשע בהעלבת עובד ציבור אך לא תואשם בהסתה לאלימות (חדשות, בארץ)

(צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

חברת הכנסת חנין זועבי (הרשימה המשותפת) חתמה על הסדר טיעון עם פרקליטות המדינה, שבמסגרתו היא תודה ותורשע בהעלבת עובד ציבור, אך לא תואשם בהסתה לאלימות. במסגרת ההסדר עונשה של חברת הכנסת יהיה מאסר על תנאי לשלוש שנים.

ההסדר מתייחס להחלטה להעמידה לדין בעקבות החשד שקראה קריאות גנאי נגד שוטרים ערבים באמצע 2014, שאיבטחו דיונים בבית המשפט בנוגע להארכות מעצר של חשודים בהתפרעויות בנצרת לאחר רצח אבו חדיר.

זועבי ראתה את השוטרים הערבים והחלה לצעוק לעברם שהם בוגדים וכי אין ללחוץ את ידיהם. זועבי אמרה בין היתר: "צריך לירוק להם בפרצוף, אלה שמעידים נגד בנינו ובנותינו, אלה שמשתפים פעולה עם המדכא נגד בני עמם, צריך לנקות בהם את הרצפה. לנקות בהם את הרצפה. לא ללחוץ להם את היד, ולא ניתן להם להיות בינינו, ושיפחדו מאיתנו. וכשהם ברחוב שיפחדו מאיתנו. שיפחדו מה'שבאב' שנעצרים על סמך המיידעים שהם שולחים, אלה הם שמוסרים מידע למשטרה, שלפיו עוצרים את הצעירים שלנו ואת בנותינו. בשיא החוצפה עומד כאן בינינו בשיא החוצפה, החוצפן. אין יראה, אין כבוד, איזו חוצפה".

זועבי מתעמתת עם פעילי ימין (מתוך ynet)

בתחילה נמסר כי היא תואשם בהעלבת עובד ציבור ובהסתה לאלימות, אך על פי ההסדר, היא לא תואשם בהסתה לאלימות אלא רק בהעלבת עובד ציבור. בתמורה לכך, היא תוותר על חסינותה, תורשע, תשלם קנס של 3,000 שקל וייגזר עליה מאסר על תנאי למשך שלוש שנים. בנוסף היא תשלח לשוטרים שהעליבה מכתב התנצלות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר