המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

אנשים בארץ ובעולם מודעים, וכל העולם יודע שיש מנהיג רוחני, איש אלוקים שנקרא משיח בשפה שלנו, שנותן כוח, הגנה ושמירה למדינת ישראל. הרב ניר בן ארצי (יהדות)

הרב ניר בן ארצי (באדיבות תאיר נרי)

מלך מלכי המלכים, הקדוש-ברוך-הוא, אב הרחמים, בורא עולם, הוא מנהיג את העולם, ברא את העולם ואותנו, לכבודו בלבד! באנו לעולם הזה לעשות את רצונו והוא יעשה רצוננו!

בורא עולם מאס בעולם הישן של הרג, שוחד, זימה, גניבות וסיבוכים. בורא עולם רוצה שהעולם יהיה טהור וקדוש וכולם יתקנו את מידותיהם - ירצו או לא ירצו. בזמן הקרוב תיגמר הבחירה החופשית, ואנשים כולם יצטרכו לעשות את רצון ה' ולקיים ב-100% את עשרת הדיברות. יש לעגנים וליצנים שבסוף יתביישו, איפה יהיה מקומם?... ה' ירחם עליהם.

בורא עולם נתן לנו את חג החנוכה, כדי שעם ישראל היהודים יאמינו שזאת מדינת הקודש! לכן זוכרים את כל הניסים והנפלאות שנעשו בזמן ההוא ובזמן הזה. בכל שנייה יש במדינת ישראל נס, גדול יותר מהקודם. יש שמרגישים את זה ויש שלא מרגישים, בבוא הזמן ירגישו כולם. ניסים זה לא רק בעניין חיים ומוות, זה גם בענייני רפואה ובריאות, פרנסה, הצלחה, הגנה ושמירה - יש הרבה ניסים. אנחנו היהודים, צריכים להודות לקדוש-ברוך-הוא בכל שניה ושניה על הניסים שהיו בחנוכה ועל מדינת ישראל ארץ הקודש. להודות שבורא עולם מפרק והורס את מדינות ערב, הורס ומפרק את כל המדינות, הנשיאים וראשי הממשלות שהולכים נגד מדינת ישראל, שרוצים לפגוע באדמת הקודש ולקחת חלקים מארץ ישראל, שרוצים לעשות חרם על מדינת ישראל. יהודים יקרים, תראו ותשמעו איך בורא עולם מטפל בכל המדינות האלה מא' עד ת'. תעשו הצלבות ותראו איך כל מדינה מקבלת את מה שהזיקה לישראל, אם היא בעד הפלשתינאים, או בעד לקחת חלקים מארץ ישראל, או שמחרימה מוצרים של ישראל - יהודים יקרים תראו מה קורה לאותה מדינה תוך ימים ספורים! בבקשה לעקוב אחרי זה ולהגיד בפה מלא: מה רבו מעשיך ה', יש אלוקים בשמיים עִם עַם ישראל! הקדוש-ברוך-הוא מראה לעם ישראל: 'אני עוזר לכם מלמעלה! רואים או לא רואים, אבל אני עוזר! ואתם למטה, אדמת הקודש לא הפקר! אסור לכם להיכנע ואסור לכם לוותר על אף מ"מ של אדמת הקודש!' ממשלת ישראל ועם ישראל יבדקו כמה עמים ומדינות בעולם נלחמים על כל ס"מ מאדמתם וממדינתם.

ממשלת ישראל, כל השרים וחברי הכנסת – להתבגר! אתם המראה של עם ישראל. שרים וחברי כנסת אסור להם להתנהג בצורה שלילית ולא יפה מול התקשורת, זה מוריד מערככם והעם יזלזל בכם. אתם מחויבים למדינת ישראל וליהודים במדינת ישראל, אסור לכם לזלזל בעצמכם ולא במדינת ישראל, אם אתם תהיו רציניים - כולם יהיו רציניים. הקדוש-ברוך-הוא מבקש מכם להתלכד ולהתאחד, לוותר זה לזה ולעזור רק למדינת ישראל. לטפל בנוער בבעיות הסמים, האלכוהול, ההימורים וההתבוללות, לטפל ביהודים שגרים בחו"ל ולהביאם לארץ. זה תפקידכם, על זה תעבדו בכנסת ישראל. יש גם עניינים אחרים, אבל זה העיקר שבעיקרים.

כל אנשי הצווארון הלבן והלא לבן, אם לא יעשו תשובה מהלב ויפסיקו את מעשי השוחד, הרמאות, הגניבה, המעשים המגונים והניאוף, בורא עולם יפיץ אותם ברבים. בורא עולם לא סולח לבכירים במדינת ישראל, לאף אחד, דתיים ולא דתיים, כי הם דוגמא לעם ישראל למען ייראו וייראו. יעשו תשובה - לא יגלו אותם במערומיהם ובורא עולם יעזור להם במשפט שלא יפגעו. הבחירה החופשית הולכת ונגמרת, יש דין בעולם ובורא העולם מצפה מכל היהודים שיודעים שהם יהודים, לחזור בתשובה שלמה ולקיים את עשרת הדיברות. אף אחד לא ניצח את הקדוש-ברוך-הוא ולעולם לא ינצחו אותו! בורא עולם בדין ובכעס, כדאי לכם לעשות תשובה, חבל עליכם, אתם יהודים.

ממשלת ישראל לא להיות בשאננות, לא להיות יפי-נפש ולא לרחם על אויבים שרוצחים יהודים. בארץ ישראל יש פרנסה בשפע ויש אוכל לכולם. אלה שלא מוצאים פרנסה הם לא רוצים לעבוד, זה בעיה שלהם. הפרנסה בידי בורא עולם, והקדוש-ברוך-הוא אומר שיש פרנסה לכל היהודים בישראל! גם אם יבואו עוד מאה מיליון יהודים לארץ.

הנדל"ן בישראל לא ייעצר, הבניה, המגרשים, החנויות והכבישים, המדינה מתפתחת במהירות-האור! יש כסף בארץ ויהיה כסף עד אין-סוף.

צבא-הגנה-לישראל לא להיכנס לשאננות ולא לפחד מאף אחד, לעשות את כל הפעולות לפי החוק ויחד עם זה, חיילי צה"ל וכל היהודים: "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם". כל המפקדים הבכירים בצה"ל יעבדו ביחד, אסור לעבוד לבד. לא ייתכן שהערבים ייקחו את החוק לידיים! הם התחילו עם אבנים, ראו שוויתרו להם והתחילו עם סכינים - אם יוותרו גם בזה, הם יתחילו עם נשק חם. יש להם מנהיגים במזרח ירושלים ובסביבות חברון שמדריכים אותם. בית ספר שבו מלמדים אותם לפגוע ולרצוח יהודים. מהפנטים, מסממים ומפתים אותם לפגוע ביהודים. במזרח ירושלים יש קנוניות של חמאס, דאע"ש ופלשתינאים, יש שלוחה מחברון למזרח ירושלים, יש שלוחה מחברון לנגב ויש שלוחה מהנגב לצפון - קנוניות של דאע"ש וחמאס. כל המפגעים מקבלים מהם ביטחון.

לחיל האויר הישראלי, היהודים, יש ליווי משמיים, מלאכים מלווים אותם בכל מקום ומקום. הם קדושים וטהורים ואין תחליף לטייסי ישראל היהודים, כי צבאות ה' מלווים אותם. כל יהודי שמגן על אדמת הקודש ועל היהודים במדינת ישראל ולא נותן אף ס"מ לגויים מאדמת הקודש, בורא עולם לא ישכח אותו לעולם וייתן לו חיים, בריאות, הגנה ושמירה לו ולמשפחתו ולכל אשר לו.

במצרים דאע"ש מאיים חזק לפוצץ הרבה מקומות במצרים. סיסי, אתה הכי טוב במצרים. אל תוותר לאף אחד, תשמור על עצמך כי המוסלמים הקיצוניים, דאע"ש וחמאס רוצים לפגוע בך.

בתורכיה דאע"ש שולט בארדואן וברוב תורכיה.

החמאס, כמו אבו מאזן ושאר הפלשתינאים - חוצפנים. הם הולכים עקום - שחקנים. מתחברים עם דאע"ש כדי לחפור מנהרות לכיוון ישראל. לוקחים אליהם עוד כוח כדי להיות עם ביטחון וכסף ולפגוע בישראל. הם חופרים 40 מנהרות, לא 12! 40 מנהרות חדשות! יבוא גשם חזק ויעכב אותם בבניית המנהרות. אנחנו היהודים צריכים לעשות השתדלות ולבדוק טוב טוב את המנהרות כי יש להם מכשירים שקיבלו מאיראן שמטשטשים את גלאי המנהרות של צה"ל. צה"ל, לפקוח עיניים בכל גבולות ישראל, וברצועת עזה שחופרים מנהרות לכיוון הבסיסים והיישובים. בורא עולם יסבך את דאע"ש, חמאס, הפלשתינאים ואבו מאזן ביחד - דאע"ש יכנס בהם!

סוריה נמחקת. המורדים הורסים את סוריה, חיזבאללה הורסים את סוריה, דאע"ש הורסים את סוריה, חמאס הורסים את סוריה, רוסיה הורסים את סוריה, צרפת הורסים את סוריה ועוד ועוד הורסים את סוריה - זה מהלך אלוקי.

רוסיה נמצאת בסוריה כדי לחסל את דאע"ש וכדי שלא יכנסו לרוסיה דרך תורכיה. רוסיה וישראל ביחד, הן תומכות זו בזו. רוסיה מעריכה את היהודים, היא יודעת שישראל מגינה על עצמה, על תושביה ועל אדמתה, ואין לה מטרה להילחם נגד אף מדינה. פוטין כועס כי חשב שתורכיה תומכת ברוסיה וגילה שתורכיה תומכת בדאע"ש נגד רוסיה.

ארדואן שפוט של דאע"ש ושומע בקולם. עוד מעט יגלו עוד 'סירחונות' בתורכיה. הכלכלה של תורכיה הולכת ונהרסת כליל. כל עוד ארדואן לא יבקש סליחה מעם ישראל, הוא ילך וידרדר יחד עם כל תורכיה. נגעו בארץ הקודש, ביהודים - הסתבכו עם ריבונו של עולם!

ארה"ב, לא מוצא חן בעיניה שרוסיה בסוריה. היא יודעת שכוונת רוסיה זה לא רק דאע"ש וסוריה. היא פוחדת שרוסיה תשלוט ותשפיע במזרח התיכון. ארה"ב רוצה כביכול לעשות שלום עם הפלשתינאים, כדי שכל מדינות ערב יעריכו אותה וייתנו לה לשלוט עליהם במזרח התיכון, היא חושבת כך...

נסראללה חיזבאללה שבורים, אין מי שיעזור ויתמוך. צה"ל עיניו פקוחות 24 שעות ביממה, על התחמושת שהם רוצים לגנוב מסוריה וגם על מה שהם מקבלים מאיראן. הסיבה שהם עוזרים לסוריה היא כדי לגנוב מהם טילים כימיים, שחיל האויר מפוצץ להם בדרך.

עיראק מדינת רפאים קרועה, היא תישאר רקע על המפה.

הכורדים גם בבלאגן גדול.

הקדוש-ברוך-הוא עשה מגדל בבל בכל מדינות ערב ובכל המדינות שנגד ישראל או בעד לקחת חלקים מארץ ישראל, מסבך ומבלבל אותם והם לא מבינים מי נגד מי, הכל חרדה, בהלה וחלחלה. מחוץ לגבולות מדינת ישראל - תוהו ובוהו וגוג ומגוג, עכשיו כולם רואים ויודעים.

איראן בשקט בשקט כאילו נחש חולה. עושה עבודתה בשקט להמשיך לייצר אטום. היא פוחדת להתקרב לעם ישראל להסתבך עם היהודים, הם לא ישכחו לעולם את מגילת אסתר. ליהודים יש חגים - פסח, חנוכה, פורים וכו'... להם יש טראומה ממגילת אסתר בכל יום!

ירדן מחכה כאילו לשלום, רוצה להיפטר מארבעה מיליון הפליטים ולשים אותם בגבולות ישראל. כל מדינות אירופה ביחד, לא יכולות לעצור את נהירת הפליטים והמסתננים מכל העולם. מדינות אירופה, לא לחיות באשליות. הפליטים והמסתננים יכסו את כל אירופה ויהיה שם רוב מוסלמי! יהודים החיים בחו"ל שיודעים מה זה יהודים, ומה זו מדינת ישראל, לעלות דחוף דחוף לארץ הקודש! אל תגידו 'לי זה לא יקרה'. אין לכם מה לעשות בחו"ל, בורא עולם יביא אתכם בכוח למדינת ישראל אם תרצו או לא. עכשיו עוד תספיקו למכור ולקבל כסף עבור הרכוש, יגיע הזמן שיגרשו אתכם עם הבגדים שעל גופכם, ומהפחד תעזבו הכל ותברחו משם. יש שבעה מיליארד גויים בעולם שיש להם תוכניות והם ממשיכים לתכנן, איך לתקוף את היהודים בחו"ל, חכו ותראו. בורא עולם זועק ומתחנן לפניכם משנת תש"ח (1948) לעלות לארץ ישראל, חכו ותראו, אל תתעסקו עם הקדוש-ברוך-הוא, הוא לא מוותר לאף אחד בעולם.

כל הישיבות, הכוללים והרבנים בארץ ישראל - לערוך תפילות למען המדינה, ליהודים בישראל וליהודים בחו"ל שיעלו לארץ, ועל אדמת הקודש שלא יגעו אפילו בס"מ אחד ממנה. בורא עולם עוטף את גבולות ישראל בענן אש, מגן ושומר, ובכל זאת 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'. כל לומדי התורה, להתפלל על חיילי צה"ל שיהיו מוגנים ושמורים, יש עבודה ברוח ויש עבודה בחומר.

תימשך פעילות איתני הטבע, גשם, שיטפונות, רוחות וסופות, רעידות אדמה ואש, מטוסים נופלים ומתבלבלים, רכבות עפות מהמסילות, אסונות טבע קשים ביותר - תראו עין בעין. בארץ ישראל לא יהיה כלום, יהיה רק טוב ורק טוב! ארץ ישראל היא כמו תיבת נח, בורא עולם מגן ושומר על אדמת הקודש, על ארץ הקודש! אוי ואבוי למי שפוגע באדמת הקודש, בורא עולם נכנס לדין, כעס ורוגז, לא רוצה שייגעו לו באדמת הקודש בארץ ישראל, ולא בילדיו היהודים שעל אדמת הקודש.

כמו עשר המכות במצרים, יש עכשיו 100 מכות קבועות בכל העולם בכל שנייה, חוץ מאשר במדינת ישראל.

יהודים יקרים, לכם יש נשמה שהיא חלק אלוקה ממעל וכל היהודים הם רחמנים בני רחמנים, שמאל וימין אין הבדל - יהודי זה יהודי. צריך להתאחד ולהתלכד, להיות גוף אחד ונשמה אחת ולחזור בתשובה שלמה.

במדינת ישראל ארץ הקודש יהיה גשם טוב, פרנסה טובה, חיים טובים, אדמה קדושה, ים טהור וקדוש. פתח השמיים הוא במדינת ישראל ארץ הקודש!

אנשים בארץ ובעולם מודעים, וכל העולם יודע שיש מנהיג רוחני, איש אלוקים שנקרא משיח בשפה שלנו, שנותן כוח, הגנה ושמירה למדינת ישראל. בדור הזה שלח הקדוש-ברוך-הוא איש אלוקים, ולכן עם ישראל שמור ומוגן בכל קצוות הארץ! אנחנו היהודים 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'. המאמין, הלא מאמין - משיח נמצא, עובד, פועל, דואג ומנתב את עם ישראל! דרך מה שקורה בארץ ובעולם, חוזרים רוב היהודים לאבינו שבשמיים להידבק אליו! בזמן הקרוב ביותר יראו את פעולותיו של איש האלוקים בפרהסיה, ייצא מסתרי הסתרים!

חנוכה חג של שמחה שהיו בו ניסים ונפלאות וזה יימשך!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר