הכלבה של נתניהו נשכה ח"כ ותכנס להסגר

קאיה, הכלבה של משפחת נתניהו, נשכה השבוע את חברת הכנסת שרן השכל ואת בעלה של סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי. היום הודיע ראש הממשלה נתניהו כי הכלבה תכנס להסגר על פי החוק (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
משפחת נתניהו והכלבה קאיה, אמש (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של נתניהו)

קאיה, הכלבה של משפחת נתניהו, נשכה במהלך אירוע של "הליכוד" בבית ראש הממשלה את חברת הכנסת שרן השכל ואת בעלה של סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי.

בעקבות האירוע, הודיע היום (שישי) ראש הממשלה בנימין נתניהו כי הכלבה תכנס להסגר על פי החוק וכי בכוונתו לבדוק אפשרות לשנות את החוק הקיים בעניין.

"אמש הדלקנו נר חמישי של חנוכה בהרכב מלא של משפחתנו, לפני שנאלצנו בצער למסור את קאיה להסגר, כמתחייב על פי החוק" מסר נתניהו. "בעקבות מקרה זה נחשפתי לסוגיית הסגרת הכלבים ומצאתי בה ליקויים שאינם עולים בקנה אחד עם ההיגיון והחמלה".

"אבקש מהגורמים המקצועיים במשרדי הבריאות והחקלאות ובארגונים להגנת בעלי החיים לגבש הצעות לשינוי ושיפור החוק הקיים. חנוכה שמח ושבת שלום לכולנו - להולכים על שתיים ולהולכים על ארבע".

הכלבה אומצה על ידי משפחת נתניהו לאחר שאבנר, בנו של נתניהו, גילה כי היא עומדת בפני הרדמה וביקש מהוריו לאמץ אותה. בהודעה שפרסם ראש הממשלה בעמוד הפייסבוק שלו בחודש יולי נאמר: "קאיה היא כלבה עדינה ונעימת מזג שהשתלבה מיד במשפחתנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר