יידו אבנים על רכבים פלסטינים ופצעו ילד יהודי

שני קטינים יהודים תושבי קריית ארבע עוכבו אמש (מוצאי שבת) לחקירה לאחר שיידו אבנים מתוך מטרה לפגוע ברכבים של ערבים אך פגעו במכונית ישראלית ופצעו ילד יהודי בן 4.5 (חדשות, בארץ)

אילוסטרציה (צילום: Flash90)

שני קטינים יהודים עוכבו אמש (מוצאי שבת) לחקירה לאחר שיידו אבנים מתוך מטרה לפגוע ברכבים של ערבים אך פגעו במכונית ישראלית ופצעו ילד יהודי.

אמש, רכב ישראלי נפגע מאבנים בצומת אליאס על כביש 60 סמוך לקריית ארבע, ילד בן 4.5 נפצע קל משברי זכוכית.

שני הקטינים תושבי קריית ארבע שנעצרו על ידי כוח צה"ל הועברו לחקירה במשטרת חברון.

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל רואה בחומרה את האירוע של יידוי האבנים שהסתיים בפציעה קלה ולמרבה המזל בנס לא נגרם אסון. כנגד החשודים נפתחה חקירה".

מנגד, ממלא מקום וסגן ראש מועצת קריית ארבע דוחה את ההאשמות ואומר כי מדובר ב"ידיעה שקרית". לדבריו, הקטינים השתתפו במחאה שאובטחה ע"י שוטרים על אוזלת היד של כוחות הביטחון במיגור הטרור.

"איש לא חקר את הקטינים על זריקת אבנים והם בסה"כ מסרו עדות פתוחה על האירוע. יש להצטער שדוברות מחוז ש"י מפעילה לחץ על משטרת חברון לייחס לעדים "חשדות" הכל בשביל כותרת אך כאמור הם כלל לא נחקרו באזהרה ולכן הייתה כאן הטעיה מכוונת", הוא אומר.

הבוקר נמסר מהמשטרה כי "בהמשך לאירוע בו נפגע ילד בן 4.5 בצומת אליאס סמוך לקריית ארבע אמש הובאו לחקירות מרחב חברון שני קטינים שנלקחו מהם עדויות פתוחות על מעורבות ביידוי אבנים. השניים שוחררו לאחר מתן העדות".

במשטרת ש"י מוסיפים ומבהירים כי "לאחר חקירה עולה כי קבוצה של מספר נערים שקיימו מחאה עם דגלי ישראל על רקע המצב הביטחוני בכביש 60 סיימו את המחאה וכאשר היו בדרכם חזרה לקריית ארבע חלק מאותה קבוצה זרקו את האבנים על הרכב הישראלי וגרמו לפציעתו של הילד. חקירת האירוע נמשכת וצפויים מעצרים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר