בגלל הטרור

מציאות ירושלמית: ילדים לומדים קרב מגע

בעקבות גל הטרור, תושבים יהודים המתגוררים במזרח ירושלים ארגנו קורסי קרב מגע לילדים במימון פרטי, תוך שהם מותחים ביקורת על כך שהעירייה ממנת קורסים דומים לערבים (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הילדים מתאמנים (צילום: ועד שכונת מעלה הזיתים)

בעקבות גל הטרור החליטו תושבים יהודים המתגוררים במזרח ירושלים לארגן קורסי קרב מגע לילדים במימון פרטי, תוך שהם מותחים ביקורת על כך שהעירייה ממנת קורסים דומים לערבים ומסרבת לממן את אותם קורסים ליהודים.

התושבים המתגוררים בשכונות במזרח ירושלים מתמודדים מידי יום עם עימותים מצד התושבים הערבים ובשל כך הם החליטו להתגונן באמצעות אימונים שונים.

חבר המועצה אריה קינג המתגורר במעלה הזיתים, גייס לאחרונה תרומה של אלפי דולרים למימון החוגים שהחלו לפעול בשכונות.

בשיחה עם "כיכר השבת" הוא מותח ביקורת על האפליה לכאורה מצד העירייה. "בהתחלה חשבתי שמדובר בחלם. עיריית ירושלים החליטה לממן לאותם נערים את הכסף וכשביקשתי שיממנו גם ליהודים אמרו לי בתגובה שזה חלק ממיגור האלימות במגזר הערבי".

"לצערי, מאז אנחנו חשופים לגל של טרור שחלק מהנערים משתמשים עם סכינים ומי שצריך להתמודד איתם הם הנוער היהודי שמתגוררים במזרח ירושלים, ובשל כך יצאתי לחו"ל כדי להשיג תרומות עבור הלימוד לחימה לנערים יהודים", הוא מספר ומדגיש כי "התרומות לא מגיעות לאותו סכום שקיבלו הערבים".

קינג טוען כי עדכן על כך את ראש העיר וחברי המועצה אולם עד כה לא נעשה דבר. "ראש העיר יודע מזה והוא טוען שהכסף מגיע מהממשלה כדי למגר את האלימות במגזר הערבי. אנשי המקצוע ועובדי עירייה שכנעו את חברי המועצה שהלימוד הזה יביא למיגור את התופעה וזה פשוט לא נכון".

"יש לי בעיה חמורה שנותנים לימודי לחימה לערבים ואם כבר עושים זאת אז לפחות תתנו ליהודים", סיכם.

ביקשנו את תגובת עיריית ירושלים אך זו טרם נתקבלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר