"דקור ציוני"

כתב אישום נגד ערבי שפרסם סרטון הסתה לטרור בפייסבוק

מוחמד אבו כיף מצור באהר, פרסם סרטון הסתה הקורא לדקור ציונים בפייסבוק וכן פוסטים ובהם דברי שבח למחבלים, הבוקר הוגש נגדו כתב אישום, "קיים חשש שיסכן את ביטחון הציבור. צפו (ארץ)

המסית מוחמד אבו כיף (צילום: מתוך הסרטון)

המלחמה בהסתה: הפרקליטות הגישה היום (ראשון), כתב אישום לבית המשפט המחוזי בירושלים, נגד מוחמד אבו כיף, בגין עבירות של הסתה לאלימות ולטרור.

על פי כתב האישום, כיף, בן 21 תושב צור באהר שבמזרח ירושלים, פרסם בדף הפייסבוק שלו דברי הסתה לטרור ושבח למחבלים במספר פעמים.

סרטון ההסתה בעברית הפוכה

בין היתר פרסם סרטון תחת הכותרת "דקור ציוני לתמיכה באינתיפאדה השלישית", בסרטון נראה מחבל רעול פנים דוקר חייל ולאורכו נכתב בעברית בכיתוב הפוך דברי הסתה. בהם: "תעזבו את אדמתנו, אנחנו הבטחת השמיים עבורכם, אתם תמותו, צאו מאדמתנו, כי אנחנו ההיסטוריה כאן, ואנחנו שליחי הגיהנום בשבילכם בני ציון".

בסרטון נראה גם פלסטיני שורף את דגל ישראל, על רקע שיר, שאת מילותיו תרגמו ב-ynet: "עומד כשאני שורף את הדגל. תנו לסכינים להינטע בחזה שלהם. מהפכת אל-אקצה התחילה, אז תגידו לי לאן לברוח, תרעידו את האדמה תחת רגלי הציונים. פזרו אותם, דקרו אותם, תנו לשמיים להמטיר כעס על המתנחל הנתעב. הרגו אותם לגיהנום, תדרסו ותדקרו כל מי שפגע באל-אקצה".

"תדקור את הציוני בידך, קדימה לשרוף את הדגל, למען עזה וירושלים, למען העם שנגרם לו עוול. תדקור את היהודי, תזכיר לערבים מי האויב, תנו לסכינים לצעוק. תן לסכין שתנקום על מוחמד א-דורה וחבריו, תדקור את הציוני ותשתיק את יד המתנחל, תנו לסכינים לצרוח, תנו לה להתיישב בחזה, תנו לה לדקור היטב. אל תפחדו ותשרפו את אויביכם באש, תתאחדו במהפכה אחת שבה נמחק את ישראל. תדקור את היהודי בידך, קדימה נשרוף את הדגל, למען עזה וירושלים, למען העם שנגרם לו עוול".

עוד נכתב בכתב האישום, כי ביום שנרצחו הרב נחמיה לביא ואהרן בנט בניטה הי"ד, בפיגוע דקירה בעיר העתיקה בירושלים, העלה אבו כיף את תמונת המחבל ומחבל נוסף וכתב: "מצאתם חן בעיניי יא שהידים". עוד כתב: "שהאל ירחם עליכם גיבורים, עשיתם אותנו גאים, שהאל יקבל את מות הקדושים שלכם וייתן למשפחותיכם נחת".

יום אחר כך פרסם את תמונת הלווית המחבל וכתב: "כולנו הולכים למות, ברכות למי שמת שהיד". לצד התמונה הוא פרסם פוסט שבו נכתב: "בקרוב לכל מי שמייחל למות קדושים, ברכות למי שמת מות קדושים".

הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים ונימקה זאת: "לאור חומרת, טיב, אופי, ריבוי ושיטתיות מעשיו, תזמונם בתקופה כה רגישה ונפיצה, והתמדתו העקבית בהם גם, ואף ביתר שאת, לאחר שאלימות נפשעת מהסוג לה הסית התממשה הלכה למעשה פעם אחר פעם, קיים יסוד סביר לחשש שיסכן את ביטחון הציבור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר