חיים בספק

אמו של אורון שאול: "דורשת מהמדינה - תחזירו את הבן שלי"

זהבה שאול, אמו של החייל אורון שאול הי"ד שהוכרז כחלל צה"ל בצוק איתן וגופתו מוחזקת בידי חמאס, ערכה מסיבת עיתונאים ודרשה תשובות: "נהפוך את העולם כדי לבצע עסקה אם חמאס יציג הוכחות על מצבו". צפו (חדשות)

אמו של אורון שאול הי"ד, היום (צילום: אביהו שפירא - ynet. וידאו: עידו בקר - ynet)

זהבה שאול, אמו של החייל אורון שאול הי"ד שהוכרז כחלל צה"ל במהלך מבצע "צוק איתן" בעזה וגופתו מוחזקת ככל הנראה בידי ארגון הטרור חמאס, ערכה היום (ראשון) מסיבת עיתונאים מיוחדת בה דרשה מהמדינה להתחיל לפעול למען החזרת גופת בנה וגופת החייל הדר גולדין הי"ד.

דבריה מגיעים על רקע רמיזות של חמאס כי אורון הי"ד עדיין חי, זאת למרות שעד כה לא הוצגו הוכחות כי הוא אכן בין החיים. אמו של אורון פנתה לראש הממשלה בנימין נתניהו ואמרה: "שנה וחצי לא קרה כלום. זה חייב להשתנות. זה מחייב שינוי בחשיבה או דורש פעולה. אין לי שום ספק שצריך לחשוב שונה כדי שהבנים אורון והדר גולדין יחזרו הביתה".

היא פנתה גם לראש ממשלת חמאס בעזה, איסמעיל הנייה, ואמרה לו: "אני רוצה להאמין לך. הצג הוכחות מוצקות על מצבו של בני. ברגע שתציג זאת, כמו שעשית עם ההורים של גלעד שליט, נהפוך את המדינה ואת העולם כדי שהעסקה תצא לפועל. תחשוב על זה הנייה. אני חוזרת ודורשת מהמדינה שלי - החזירו את הבן שלי אורון, יחד עם הדר גולדין".

מקורות בחמאס מסרו בעקבות מסיבת העיתונאים כי עמדת הארגון נותרה כשהייתה: "חמאס ינהל משא ומתן ויעביר מידע על גורל הישראלים רק לאחר שישראל תשחרר את אסירי עסקת שליט שנעצרו בתקופה שלאחר חטיפת הנערים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר