אין גיבוי לכוחות הביטחון

שוטר שירה במחבלת בירושלים נחקר במח"ש

משרד המשפטים הודיע כי השוטר שירה במחבלות שביצעו את פיגוע הדקירה בשוק מחנה יהודה בירושלים נחקר במחלקה לחקירות שוטרים בחשד שפתח באש לאחר נטרל המחבלות (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זירת הפיגוע (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

משרד המשפטים הודיע הערב (ראשון) כי שוטר במחוז ירושלים, שירה בשתי המחבלות שביצעו את פיגוע הדקירה בשוק מחנה יהודה בירושלים לפני מספר שבועות, נחקר במחלקה לחקירות שוטרים באשר לנסיבות הירי. החשד הוא כי השוטר ירה במחבלות גם לאחר שהשתיים נוטרלו.

נגד השוטר הועלו טענות כי הירי בשתי המחבלות - אחת מהן חוסלה והשנייה נפצעה - נעשה ללא כל צורך וזאת לאחר שהשתיים היו מנוטרלות ולא היוו יותר סכנה. השוטר טען בחקירתו כי ירה משום שסבר כי הסכנה טרם חלפה והסביר את מניעיו. החקירה נגד השוטר נפתחה בהוראת היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין, שכבר אמר בחודשים האחרונים כי יפעל כנגד מי שיפגע במחבלים לאחר שנוטרלו.

פיגוע הדקירה (מצלמות אבטחה)

עו"ד נאשף דרוויש, המייצג את המחבלת בת ה-16, אמר כי "מדובר באירוע קשה מאד שבו שתי נערות , בת 14 נהרגה ובת 16 נפצעה קשה. אני מאד שמח שמח"ש החלה בחקירה. התמונות מדברות בעד עצמן. הירי היה מיותר ומעל לכל צורך. מדובר בסוג של משפט שדה. הנאשמת טענה בפניי כי לא הייתה לה כל כוונה לפגוע באדם. המצב שבו אנו נמצאים הוא מצב קשה שצריך להדליק נורות אדומות בשני הצדדים".

ביום שישי האחרון הוגש כתב אישום נגד המחבלת והוא מייחס לה עבירות של ניסיון רצח ועבירה של החזקת סכין. הפרקליטות ביקשה לעצור אותה עד תום ההליכים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר