יעלון אסר על כניסת פעילי 'שוברים שתיקה' למחנות צה"ל

אחרי פרסומים על מעצר לוחם צה"ל שלחם ב'צוק איתן' לאחר פעילות ארגון השמאל הקיצוני 'שוברים שתיקה', תקף שר הביטחון יעלון את הארגון ואסר על כניסת פעיליו למחנות ובסיסי צה"ל (צבא)

(צילום: Miriam Alster/FLASH90)

יעלון נגד 'שוברים שתיקה': אחרי פרסומים על מעצר לוחם צה"ל שלחם במבצע 'צוק איתן' לאחר פעילות ארגון השמאל הקיצוני 'שוברים שתיקה', תקף הערב (ראשון) שר הביטחון משה (בוגי) יעלון את הארגון והודיע כי הוא אוסר על כניסת פעילי הארגון למחנות ובסיסי צה"ל.

בדברים שמסר יעלון הערב אמר כי "מדינת ישראל מגבה את הלוחמים והמפקדים שיוצאים להילחם למענה נדע להגן על כל אחד מהחיילים אם גורם כזה או אחר ירדוף אותם וינסה לפגוע בהם בזמן שהותם בחוץ לארץ. זו תופעה מקוממת ובלתי נסבלת, ואין לנו כל כוונה להתפשר במאבק למען חיילי צה"ל".

יעלון הצהיר כי "נעמיד לרשות מי מחיילינו שיירדף את כל האמצעים שיש ברשותנו כדי להגן עליו. אנו מודעים לניסיון הנואל של ארגונים שונים להוציא את דיבתנו רעה ואת דיבתם של חיילי צה"ל רעה ברחבי העולם, וזה מאבק שמחייב אותנו לחשוף את פרצופם האמתי של אותם אנשים במקביל להגנה על החיילים".

במהלך הנאום אמר שר הביטחון כי "גם אני חוויתי רדיפה אישית כזו במדינות שונות בעולם, אבל אסור שהדבר ירפה את ידינו". שר הביטחון הוסיף כי "צביעות ובתעמולה שקרית נגד חיילי צה"ל ומדינת ישראל לכן גם הוריתי לאסור את כניסתם של חברי 'שוברים שתיקה' לכל פעילות עם צה"ל. אם אנשיו היו באמת חרדים למוסר שלנו, כפי שאנו דואגים וחותרים לשמור על ערכי המוסר שלנו, הם היו פועלים מול צה"ל באופן ישיר, ולא משחירים את פני חיילינו בחוץ לארץ".

"בעבר היו ניסיונות לברר אירועים ומקרים שאנשי 'שוברים שתיקה' הצביעו עליהם, והם עלו בתוהו. ככל שחלף הזמן התברר שמדובר בארגון הפועל ממניעים זדוניים, ונגד תופעות שכאלו ניאבק בחרמה" סיכם יעלון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר