"הפיהרר ריבלין"

פוסט הנאצה של אב אחד מהעצורים בפרשת דומא נגד ריבלין

אביו של אחד מהעצורים בפרשת הרצח בדומא פרסם בפייסבוק פוסט בו תקף בגזענות את הנשיא ראובן ריבלין סביב ה"הדלקה הרפורמית" עם נשיא ארה"ב וכינה אותו "הפיהרר" (חדשות בארץ)

ריבלין (עם כיפה לבנה), בהדלקה (צילום: הבית הלבן)

האב, הבן וריבלין: אביו של אחד העצורים בפרשת הרצח בדומא, ששמו נאסר לפרסום, פרסם אמש (ראשון), פוסט בפייסבוק בו תקף בגזענות את הנשיא ראובן ריבלין והשווה אותו ל"פיהרר".

בפוסט נכתב: "לא ראיתי כיפה על ראשו של הפיהרר ריבלין בזמן שהדליק נרות אצל הערבי בבית השחור, אני משוכנע שהוא לא בירך את הברכות על ההדלקה, אבל נגיד שהוא כן חבש כיפה וגם בירך על הברכות, אין לך 'בוצע ברך ניאץ השם' גדול מזה בהיסטוריה של עם ישראל לעניות דעתי".

הפוסט המסית

מאז נעצר בנו, תקף האב כמה פעמים את המדינה והרשויות על טיפולם בפרשה. כך לדוגמה, הוא העלה תמונה לפייסבוק בה נכתב "בוגי חי בדומאלנד" וכתב: "אם הייתה במדינה הזו טיפת צדק הייתי מצפה שיערפו פה ראשים כשתתברר האמת בפרשה הזו, אבל המדינה הזו היא בעצמה הפושעת ואיך אפשר שהפושע ישפוט את עצמו".

הוא הוסיף, "אני לא מאחל לאף אחד לצעוק לבן שלו במיקרופון כשאתה יודע שהוא חטוף על ידי שלטון הרשע. זה כמו שסכין חותך לך את הלב, בלי הרדמה".

אתמול דחה בית המשפט העליון, את הערעור שהגישו שני קטינים ובגיר העצורים בפרשה כנגד ההחלטה שלא לאפשר להם לפגוש את עורכי דינם. השופט סלים ג'ובראן כתב: "סבורני כי נוכח חומרת המעשים המיוחסים לשלושת המערערים והחשש מפני שיבוש חקירתם כמו גם החקירה של מעורבים אחרים בפרשה - נקודת האיזון טרם השתנתה וישנו מקום להאריך את מניעת המפגש בין העוררים לבין בא כוחם"

עורכי דינם של הקטינים, חי הבר ועדי קידר, טענו כי "מניעת מפגש בין עורך דין לעצור היא מעשה קיצוני שאין לנקוט אלא במקרה של פצצה מתקתקת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר