הגנב המוזר

שלימזל: פרץ לבית בכדי "לשתות מים", חזר בגלל המטרייה

גנב מוזר וחסר מזל ניסה לבצע אמש כמה גנבות ביבנה. הוא פרץ לדירה ונעצר בידי אחת הבנות, אך חזר אחרי ששכח את המטרייה, אחר כך פרץ בכדי "לשתות מים" ומהשקית נפלו חפצים גנובים (ארץ)

(צילום: שאטרסטוק)

מדי פעם נתקלים בסיפורים על גנבים מוזרים, אבל נראה שהגנב הזה, בן 48 תושב יבנה, יכול להוביל בקלות את המצעד, כאשר ביום אחד הסתבך בשלושה פריצות לא מוצלחות.

גל האירועים החל אתמול, כאשר למשטרת יבנה התקשרה אישה ודיווחה כי הבחינה בחשוד שניסה להיכנס לביתה ברחוב הצבעוני, הוא גרם נזק לזכוכית של דלת הוויטרינה, אך בתה הפריעה לו הוא נמלט, אלא שלאחר מספר דקות הוא חזר לזירת הפשע, כי שכח את המטרייה.

בהמשך דווח על פריצה ברחוב החבצלת בעיר, השוטרים הגיעו ואישה דיווחה להם כי נגנב ממנה ארנק, כסף ומסמכים. לאחר שהוא ברח מדירה נפלו לו משקית הגניבות נעלים, שגם אותם גנב.

בזה לא תמו עלילותיו של הגנב, הוא פרץ לבית נוסף ואמר כי רק נכנס לשתות מים, הוא החזיק בידו שקית ובעלת הבית לקחה אותה מידיו ובתוכה נמצא שואב אבק שהוא גנב ממנה והוא נמלט מהמקום.

השוטרים ערכו סריקות בכל המקומות שנפרצו ובסמוך להם ואיתרו חשוד שהסתתר ליד תחנת מוניות, בסמוך למקום בו הסתתר נתפס חלק מהרכוש שנגנב וזוהה על ידי הבעלים. החשוד נעצר ויובא הבוקר להארכת מעצרו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר