בשל האיומים

גרשון מסיקה קיבל רישיון נשק ורכב משוריין: "לפחד בארצנו? ממש לא"

ראש המועצה האזורית שומרון גרשון מסיקה, מקבל לאחרונה איומים רבים על חייו אחרי שדרס למוות מחבלת, הוא קיבל רישיון נשק ורכב משוריין אך לא מפחד: "הקב"ה קובע את יום מותי" (חדשות, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: הדס פרוש - פלאש90)

ראש המועצה האזורית שומרון לשעבר, גרשון מסיקה, קיבל רישיון נשק בעקבות איומים על חייו מצד ערבים המנסים לנקום את מותה של המחבלת על ידו. כמו כן קיבל רכב משוריין ממועצת שומרון.

מאז פורסם כי הוא זה שדרס עם רכבו את המחבלת שניסתה לדקור צעירה מיצהר, סמוך לבה"ד 3 בשומרון, ארגוני טרור שונים פרסמו מסרים מאיימים על חייו.

כך לדוגמה, ערבים שולחים לו הודעות ובהם איומים ממשיים לחייו. במהלך השבת יצאו הפלסטינים לעצרת מחאה ובמהלכה התנוססו שלטים עם הכיתוב: "להרוג את מסיקה". דובר ארגון הטרור חמאס קרא להגיב על "הפשע שביצע מסיקה ועל גיבורינו בגדה להגיב על כך בכוח. יש ללמדו לקח חמור שיהיה בו מסר לכל המתנחלים שידעו שלא נשתוק על פשעים כאלה".

צפו: מסיקה משחזר את דריסת המחבלת (צילום: דוברות מועצת שומרון)

מסיקה אישר את הפרטים בשיחה עם "כיכר השבת" ואמר כי "בהתערבות השר לביטחון פנים גלעד ארדן קיבלתי מהר את הרישיון נשק".

על האיומים עצמם הוא אומר: "הפניתי תשומת לב לשב"כ ולמשטרה לאותם איומים. אני לא חושש כי הערבים רוצים להרוג יהודים והם לא צריכים סיבה לזה. כל אלה שנרצחו לא עשו דבר לערבים. הקדוש ברוך קבע את יום מותי, אז שום דבר לא יעזור, מלבד ונשמרתם מאוד לנפשותיכם".

במועצת שומרון כבר למודים ניסיון כואב במקרים דומים, כאשר קצין הביטחון של הישוב הרג מחבל ערבי וזמן קצר לאחר מכן, מחבלים ערבים נקמו את מותו ורצחו את קצין הביטחון.

אך גם מכך מסיקה לא חושש: "אני מנסה להיזהר ולא לעבור בכבישים בשעות קבועות, בבחינת 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם' עשיתי הכול. לפחד בארצנו? ממש לא".

הפיגוע המדובר התרחש כאמור בכיכר חטמ"ר שומרון, מחבלת הגיעה למקום מצוידת בסכין וניסתה לדקור ילדה שעמדה בטרמפיאדה, ראש מועצת שומרון לשעבר גרשון מסיקה שעבר במקום והבחין בכך, הפנה את רכבו לכיוון המחבלת ודרס אותה.

חיילים שהיו במקום ירו לעבר המחבלת, שמתה מפצעיה זמן קצר לאחר מכן. רכבו של מסיקה התדרדר מעט לתעלה בצד הכביש, אך הוא לא נפצע וספג רק כמה מכות יבשות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר