תוך 21 יום: הוקם בית כנסת לחיילים החרדים

בגלל מעברם של החיילים החרדים לגזרת צפון בנימין, הוקם בזריזות ביה"כ במפקדת גדוד 'נצח יהודה' של חטיבת כפיר ליד שילה. ביה"כ מכיל 120 מקומות, והוא ישמש את החיילים לתפילות ולימוד (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
טקס חנוכת בית הכנסת (צילום: באדיבות המצלם)

בגלל מעברם של החיילים החרדים לגזרת צפון בנימין, בימים האחרונים נפתח בית כנסת חדש במפקדת גדוד "נצח יהודה" של חטיבת כפיר ליד היישוב שילה. בית הכנסת, אשר הוקם ביוזמת ובמימון פיקוד מרכז של צה"ל, נבנה בתוך שלושה שבועות בלבד, מכיל כ-120 מקומות, והוא עתיד לשמש את החיילים לשלוש תפילות ביום, ללימוד ולשיעורי תורה.

הרב ירון דוד, מרבני עמותת הנח"ל החרדי, אמר כי "הסיבה שבית הכנסת נבנה במהירות כה גדולה נעוצה, בין היתר, בחשיבות של המקום עבור החיילים החרדים. מבחינתם, זהו חלק בלתי נפרד מהשירות".

באירוע חנוכת בית הכנסת בשבוע שעבר נכחו רב פיקוד מרכז סא"ל הרב ישי איתן, מח"ט כפיר אל"מ גיא חזות ומפקד גדוד "נצח יהודה" סא"ל אורי לוי. את טקס חנוכת בית הכנסת פתח רב הגדוד, סרן הרב שאול עבדיאל, בקביעת מזוזה ואחריו ערך רב פיקוד מרכז את טקס חנוכת הבית. בהמשך, ערך מפקד הגדוד סא"ל לוי את הדלקת נר של חנוכה.

בטקס נשאו דברים מפקדי גדוד "נצח יהודה" ומפקדי חטיבת כפיר השונים, אשר הקבילו את גבורתם של חיילי הגדוד, המשרתים תוך שמירה מלאה על אורך חייהם הייחודי, לגבורתם של המכבים.

בסיום הטקס העניק מפקד הגדוד תעודות הוקרה לעשרה מלוחמי הגדוד, אשר נטרלו כשלושה מחבלים בשבועיים האחרונים – שני המחבלים אשר ביצעו את פיגועי הדריסה והדקירה בגזרה ביום שישי האחרון ואת המחבל אשר ביצע את הפיגוע בשכונת רוממה בירושלים בתחילת השבוע. האירוע הסתיים בשירת "אני מאמין" על ידי החיילים ומפקדיהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר