השר גלעד ארדן

"מביע צער על חקירת השוטר שירה במחבלות"

השר לביטחון פנים גלעד ארדן הביע צער על החלטת היועמ"ש לפתוח בחקירה כנגד השוטר שירה במחבלות שביצעו את פיגוע הדקירה בשוק מחנה יהודה: "מקווה שהתיק ייסגר" (משטרה, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
גלעד ארדן (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

השר לביטחון פנים גלעד ארדן הביע צער על החלטת היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין שהורה לפתוח בחקירה כנגד השוטר שירה בשתי המחבלות שביצעו את פיגוע הדקירה סמוך לשוק מחנה יהודה בירושלים לפני מספר שבועות, ירי ממנו נהרגה אחת המחבלות ואחרת נפצעה.

ארדן אמר בתשובה להצעת אי אמון במליאת הכנסת: "אני מביע צער על ההחלטה של מח"ש לחקור את חבלן המשטרה שסיכל את הפיגוע בירושלים שבו השתתפו שתי נערות, מה שהתקשורת מכנה "פיגוע המספריים"".

ארדן הוסיף, "אני לא מצליח להבין מדוע כל פעם מנסים לשפוט את כוחות הביטחון על החלטות של שבריר של שנייה בזירת פיגוע, כאילו מדובר במעבדה וניתן לדעת ברגע אחד איזה עוד כלי נשק או חומרי נפץ נמצאים על גופם של המחבלים, והאם אפסו כוחותיהם לגמרי או שהם עדיין יכולים לדקור את מי שמתקרב אליהם".

פיגוע הדקירה (מצלמות אבטחה)

לסיום אמר ארדן: "אני מכבד את סמכותה של מח"ש, אולם אני מקווה שהחקירה הזו תסתיים במהרה ושהתיק ייסגר כי אנחנו חייבים לגבות את כוחות הביטחון שמצילים חיים בגופם פעם אחר פעם".

כזכור, אמש הודיעו במשרד המשפטים כי שוטר במחוז ירושלים, שירה בשתי המחבלות שביצעו את פיגוע הדקירה בשוק מחנה יהודה בירושלים לפני מספר שבועות, נחקר במחלקה לחקירות שוטרים באשר לנסיבות הירי. החשד הוא כי השוטר ירה במחבלות גם לאחר שהן נוטרלו.

נגד השוטר הועלו טענות כי הירי בשתי המחבלות - אחת מהן חוסלה והשנייה נפצעה - נעשה ללא כל צורך וזאת לאחר שהשתיים היו מנוטרלות ולא היוו יותר סכנה. השוטר טען בחקירתו כי ירה משום שסבר כי הסכנה טרם חלפה והסביר את מניעיו. החקירה נגד השוטר נפתחה בהוראת היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין, שכבר אמר בחודשים האחרונים כי יפעל כנגד מי שיפגע במחבלים לאחר שנוטרלו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר