החוק הנורבגי

אריה דרעי שוקל שלא להתפטר מהכנסת: "בכל מצב גואטה יכנס"

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי שוקל שלא להתפטר מתפקידו כחבר כנסת ולבקש מהשר דוד אזולאי או אחד מסגני השרים להתפטר במקומו. בש"ס מבטיחים: יגאל גואטה יכנס לכנסת בקרוב (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
השר אריה דרעי (צילום: כיכר השבת )

החוק הנורבגי מוקפא: יו"ר ש"ס השר אריה דרעי שוקל שלא להתפטר מתפקידו כחבר כנסת ולבקש מהשר דוד אזולאי או אחד מסגני השרים להתפטר במקומו, דבר שיקשה על מימוש החוק הנורבגי להתממש בתנועת ש"ס.

בלשכתו של דרעי אומרים ל"כיכר השבת" כי הוא טרם החליט בנושא. דרעי עצמו אומר בשיחות עם מקורביו כי כל האופציות על השולחן, אך יגאל גואטה יכנס לכהן כחבר כנסת, מתי ומי יתפטר - טרם הוחלט.

בין האפשרויות שמונחות על שולחנו של דרעי מוצע ששר הדתות דוד אזולאי יתפטר מהכנסת וימשיך לכהן כשר, או שאחד מסגני השרים יצחק כהן ומשולם נהרי יתפטר ויאפשר כניסה של חבר כנסת חדש. בסביבת השר אזולאי יש מי שמעריך שהוא יעדיף להמשיך לכהן כחבר כנסת ולעזוב את משרד הדתות.

לעת עתה נראה שדוד אזולאי יסרב להתפטר: "הוא יעדיף לכהן כחבר כנסת מן השורה ולא שר דתות ללא כהונה בכנסת" אומר גורם בש"ס המקורב לשר.

בחודש שעבר אמר אריה דרעי בראיון ל"כיכר השבת" כי החוק הנורבגי יופעל בתנועת ש"ס: "החוק הנורבגי יופעל, אני המתנתי לתקציב המדינה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר