מהפכת ליצמן

מועצת הבריאות אישרה: טיפולי שיניים חינם עד גיל 14

מועצת הבריאות אישרה את הרחבת מתן טיפולי השיניים חינם עד לגיל 14 כשהממשלה צפויה לאשר זאת ביום ראשון הקרוב, בכך ממשיך השר יעקב ליצמן את המהפכה שהחל ב-2010 (בריאות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

מהפיכת טיפולי השיניים של שר הבריאות יעקב ליצמן נמשכת: אמש (שני) אישרה מועצת הבריאות את הרחבת מתן טיפולי השינים חינם עד לגיל 14 כשהממשלה צפויה לאשר זאת ביום ראשון הקרוב.

בין השירותים שיינתנו חינם יהיו בדיקה שנתית ובדיקה נוספת על פי שיקול רופא וכן בדיקת מעקב כחלק מטיפול רפואי, ייעוץ והכנת תוכניות טיפול, צילומי רנטגן, הסרת אבנית וסתימת חורים.

על פי הדיווח הבוקר בעיתון "ידיעות אחרונות", יינתנו בעלות סמלית של 20 שקל גם שירותי עזרה ראשונה, שיחזור סתימות, טיפולי שורש וכתרים טרומיים.

כזכור מהפיכת טיפולי השינים של השר ליצמן החלה בתקופת כהונתו כסגן שר בשנת 2010 וכללה אז טיפולי שינים חינם לילדים עד גיל 8. בהמשך הורחבה גם לילדים עד גיל 12 והיתה אמורה להיות מורחבת גם לילדים עד גיל 14 אולם הרפורמה נעצרה על ידי שרת הבריאות בקדנציה הקודמת יעל גרמן ממפלגת יש עתיד.

כעת שב ליצמן וממשיך את תוכניתו המקורית כאשר הפעם יאושרו הטיפולים עד לגיל 14 ועד שנת 2020 תושלם התוכנית במלואה למתן טיפולי שינים חינם לילדים עד גיל 18.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר